vineri, 3 septembrie 2010

Respect!

Am văzut-o ieri pe una oglindindu-se îndelung în geamul din spate al unei maşini, în plină stradă, în timp ce aducea ultimele retuşuri idilicei sale făpturi. Însă, când m-am uitat mai bine, fătuca avea burtică, şunculiţe şi alte accesorii.

Tovarăşu' Cristi zicea următoarele:

Testul oglinzii: Sunt femei care nu se uita in oglinda. Altele se uita, dar nu observa niciun defect. Mai sunt femeile care se uita in oglinda, observa defectele, dar nu fac nimic ca sa le inlature. Pentru restul... Respect!

Femeia asta arată bine.



Şi nu arată doar bine, ci face şi sport, sărind cu prăjina. Într-un asemenea hal, încat are două medalii de aur la Jocurile Olimpice din 2004 şi 2008, a fost numită atleta anului în 2004, 2005 şi 2008, sportiva anului (în lume) în 2007 şi 2009 şi cică ar fi corectat recordul mondial de vreo douăzeci şi şapte de ori.

Cu siguranţă se uită şi-n oglindă, însă mă-ndoiesc că o confundă cu parbrizul unei maşini, sperând s-o observe cineva şi să se lase păcălit de pseudo-atitudinea numită "eu mă-ngrijesc, da???"

Niciun comentariu: