sâmbătă, 4 septembrie 2010

Ce caut treaz la ora asta?

Am două jucării preferate: Google Earth, ca o hartă interactivă a lumii, şi Facebook, ca un copil neregăsit, ah, dar ăsta-s eu.

Ideea e că pe Facebook habitează mulţi, şi dacă ei habitează, îndrăznesc să spun că doar ei pot habita. Este interesant să afli cum se cunosc unii, deşi tu-i cunoşti pe ei din colţuri diferite ale ţării şi-ai fi putut jura că fac parte din lumi paralele.

Oricum, pe Facebook activează constant aceiaşi oameni şi mulţi dintre ei, deşi îi "întâlneşti" cel mult 10 minute pe zi, ajung să te plictisească în ultimul hal, în reprizele în care nu te amuză asemenea.

Ionel se află într-o relaţie şi este complicat.

Şi-mi place când mai moare site-ul, căci mă gândesc cât de nenorociţi trebuie să se simtă adolescenţii cretini mutaţi de pe hai faiv care abia aşteaptă să spună cum au făcut baie, cum s-au epilat, ce ar vrea să pape, cât de frumos s-au distrat la Costineşti sau cum american dream-ul nu mai este un american dream any more.

In a relationship with Mimi.

Bine c-a dispărut porcăria aia de pe Hi5 cu "Looking to date woman", mi se părea de-a dreptul greţoasă în disperarea ei labagistică.

Ştiu că sunt arogant, însă bine că există şi distruşi pe lume, ca să-mi menţină mie stima de sine pe linia de plutire. Vă iubesc, cocalari!

P.S.: Credeam că labagiii sunt dezorientaţi pe Facebook, dar am observat că şi-acolo e duda cu "Interested in women" sau "Looking for dating". Prost îs.

Niciun comentariu: