duminică, 29 august 2010

Restecp

Cred că noţiunea de "respect" este prost înţeleasă de unii şi plasată cu nonşalanţă în tot felul de sintagme, cum ar fi "eu nu zbor cu Blue Air, dar îmi place Tarom, pentru că acolo eşti respectat", ca să vezi.

Eu cred altfel, doamnelor şi domnilor, tam ta ra ram, respectul nu poate fi cumpărat, el se câştigă prin comportament de-a lungul timpului, dacă mergi cu Blue Air, plăteşti mai puţin şi cumperi un serviciu care este aşa cum este, la banii pe care-i dai, atât şi nimic mai mult.

Dacă vrei zambete, care sunt un serviciu atât de căutat, calorii psihologice care costă bănişori într-o societate în care sinceritatea contează mai puţin decât o dantură nu întotdeauna albă, scoate bănişorii, zic, şi ţi se va zambi, şi ţi se va da de mâncare, şi oricum te vor respecta tot atât de mult, puiul mamii, pentru că oricum încurci noţiunea de "respect" cu cea de "beneficiu" contra cost.

Restecp.

4 comentarii:

Maria-Denisa spunea...

Una peste alta, sper ca te-ai distrat. Astept impresii pe mess. Pup!

puisorul cufurit spunea...

Absolut!

Anonim spunea...

La costurile Tarom cred ca te sterg si la fund si iti citesc si o poveste sa adormi. Am mers cu Blue Air si nu ma plang.

puisorul cufurit spunea...

Daca o sa am de mers in perioada imediat urmatoare, tot cu Blue Air o sa ma deplasez. N-am auzit sa fi crapat cineva mergand cu aia. Si de multe ori ai curse directe catre orasele unde cu Tarom n-ai.