miercuri, 4 august 2010

Feasting On The Blood Of The Insane

Poate c-o să vă povestesc şi lucruri drăguţe, însă înainte de asta, am o problemă cu ţiganii.

"Romii din România, victime ale discriminării care trăiesc adesea în sărăcie, beneficiază de câţiva ani de un acces mai larg la educaţie, dar se confruntă, în continuare, cu problema găsirii unui loc de muncă şi unei locuinţe, subliniază ONG-urile şi autorităţile." (sursa: Mediafax)

1. Eu ştiu o chestie. De ani de zile, ţiganii au locuri speciale în universităţi. Locuri pe care nu catadicsesc să le ocupe. În schimb, eu, ca să intru la facultate, la master şi mai ştiu eu unde, trebuie să învăţ. Dacă ei sunt discriminaţi pozitiv, eu mă simt discriminat negativ.

2. O să sune patetic, dar nu mă interesează. Pentru ţara asta au luptat moşii şi strămoşii mei care erau români. Au fost prin războaie şi-au murit sfârtecaţi de bombe, în timp ce ciorile umblau de colo-colo ca nişte nomazi şi mâncau găinile din curţile oamenilor, iar mai târziu, lebedele din Viena.

Când au putut, s-au cărat în Vest şi-au început să cerşească, dar purtând titulatura de români. Iar eu, dacă merg să fac turism şi spun că-s din România, cineva se va gândi cu siguranţă că-s ţigan (mai ales că am pielea închisă la culoare) sau că fac parte dintr-o naţiune de ţigani.

Singurii cerşetori pe care i-am întâlnit în Viena au fost două ciori care cerşeau în limba română.

Rata criminalităţii în rândul ţiganilor este mult mai ridicată decât în rândul românilor.

Asta e realitatea.

Şi dacă ei merg în străinătate, se dau drept români şi ne strică imaginea (şi-aşa precară) în mod constant, deşi n-au făcut nimic pentru ţara asta de-a lungul timpului şi n-au adus decât daune, eu mă fut pe rasa lor împuţită şi i-aş vrea în altă parte (six feet under sau far, far away). Pentru că asta a fost ţara strămoşilor mei, asta e ţara mea şi pe ei îi percep ca pe nişte intruşi dăunători.

Cretinii care luptă împotriva discriminării romilor au fost nişte copilaşi neglijaţi şi neimportanţi în copilărie, iar acum simt nevoia să se ocupe cu tot felul de lucruri pe care le cred nobile şi grandioase. Sau pur şi simplu nu s-au lovit de meltenismul crâncen şi ţigănesc.

Cretinii dracului.

Ghetou şi muncă forţată. Aşa au făcut nemţii la începutul secolului trecut şi-au scăpat Germania de cerşetori neproductivi. Ulterior, cerşetorii şi leprele s-au integrat în societate şi-au contribuit la PIB.

2 comentarii:

Maria-Denisa spunea...

Stii ce? Ai mare dreptate! Eu sunt mai diplomata putin in exprimare si n-as fi fost asa dura cu cuvintele, dar este cea mai obiectiva exprimare. Eu lucrez in spital si am de-a face mereu cu ei. Infecti! Ar fi multe de spus, dar...poate cand vii la Ploiesti, sa-ti arat colectia mea de discuri... :))

puisorul cufurit spunea...

Maria-Denisa: E o invitatie? :P