luni, 12 iulie 2010

Ţapinar

"Am idei preconcepute în ceea ce priveşte lumea,
Nu beau apă de la chiuvetă, nu mă râd să nu-mi stric freza."

Însă eu bag ţapina-n alte preconcepţii de care m-am plictisit şi le târâi până la gater cu multă sârguinţă.

Vorba lui miclowan, dacă se sinucide un neregăsit şi se află că studia filosofia sau că practica o lectură boemă semnată de Cioran, gata! Cioran e de vină.

Dacă studiezi psihologia, ştii ce gândesc oamenii şi, pe deasupra, tu trebuie să fii cel care cedează în cazul unui conflict pentru că, nu-i aşa, tu trebuie să-l înţelegi pe celălalt.

Dacă eşti nefericit, e de la prea multă carte. Pentru că incultura aduce fericirea şi proştii zambesc pentru că le vibrează universul ca unor fii neprihăniţi.

Dacă adaugi în propoziţie şi alte cuvinte în afara unui subiect şi-a unui predicat, faci filosofie şi epatezi, deşteptul lui peşte, iar dacă foloseşti prea multe neologisme şi faci o trimitere către o cărţulie fundamentală, rişti să pari un arogant care vrea s-arate cât e de deştept.

Oameni cu ţapina-n creier.

I-te, bă, aroganţă: Lennie Small a crăpat de la atâta retard pentru că-n loc să citească o carte, s-a gândit el să pună mâna acolo unde nu-i fierbea oala, om cu simţurile exacerbate şi neprihănit de mizeria care există în afara oalei cu ciorbă şi-a unui crac frumos în rochie de mătase.

Niciun comentariu: