sâmbătă, 10 iulie 2010

Să-mi bag

Pe mine mă interesează cum o ducem noi, în ţara asta, pentru că eu în ţara asta trăiesc. Mi se cam rupe de cum trăieşte africanul, irakianul sau moldoveanul de dincolo de Prut. În ce mă priveşte, crizele de empatie ţin destul de puţin. Ie-te na.

Nu-nţeleg o chestie.

România este afectată de inundaţii şi mulţi cetăţeni români sunt disperaţi. Nu reuşim să facem faţă catastrofelor.

În schimb, Băsescu discută cu marea revelaţie moldovenească Mihai Ghimpu despre disponibilitatea României de a oferi materiale de construcţii Republicii Moldova în baza împrumutului nerambursabil de 100 de milioane de euro acordat Chişinăului.

Ţara asta nu se poate câca de foame, în schimb pompează bani în curul naţiei de la est de Prut care, draga doamne, o duce şi ea rău.

Asta după ce le-am dat curent electric pe banii cetăţeanului român pe care, în esenţa lui, îl doare-n cur de fraţii de peste Prut.

Şi asta după ce-am primit, de-a lungul timpului, tot felul de critici mizerabile de la ilustrele lor conduceri, precum şi de la mulţi dintre iluştrii lor cetăţeni propăşiţi în Românica noastră scumpă, care ne acuză una-două, la noi acasă şi habitând pe banii statului român, că "i-am vândut ruşilor".

Dacă i-am vândut, se pare că nu i-am vândut bine.

3 comentarii:

Anonim spunea...

problemele existau înainte de "vânzare" căci Averescu nu degeaba zicea înainte încă de Marea Unire "Vreau Basarabia, fără basarabeni."

Pe de altă parte nu e mereu uşor să te victimizezi, deci trebuie să apreciem măcar această nuanţă camelonică a naţiei...

parcă interesează pe cineva că nu există bani :-j există mereu posibilitatea de a introduce noi şi noi impozite

puisorul cufurit spunea...

Mda... Astept sa ne impositeze pentru faptul ca ei ne considera ca fiind fratii lor de peste Prut.

Anonim spunea...

ca să punem şi sare pe rană http://www.ziare.com/stiri/eveniment/der-spiegel-moldovenilor-nu-le-pasa-de-romania-ei-vor-sa-plece-in-vest-1029028