vineri, 9 iulie 2010

Pro fund şi explicit

Navigând pe apele învolburate ale internetului, am dat peste o poză de-a lu' Lady Gaga şi-am realizat că are faţă de copilă precoce, dar tută, de la liceul agricol, căreia nu-i place "cartea".

Nu mă întrebaţi cum fac asocierile.

Şi dacă tot veni vorba, ţin să subliniez faptul că potenţiala acuzaţie de corupere de minori pune o barieră acolo unde n-ar trebui să mai existe. Cifra 18 este exagerată. Specialiştii europeni ar trebui să se întrunească, după care le aduc eu vreo câteva copiliţe de 13 ani vechime (o, da!) care să se perinde prin faţa lor, să le zică vreo două şi să le facă vreo trei.

Şi vedem pe urmă cine pe cine corupe.

Şi, doamne-iartă-mă!, dacă te îndrăgosteşti, de la 13 la 18 e atâta amar de vreme!...

Copiii din ziua de azi...

2 comentarii:

Rozalia spunea...

iti impart parerea despre mai sus numita doamna gaga. zici ca-i o 'donsoara' de la Liceul de Chimie de la noi, huh?
de asemenea, desi regret, voi fi de acord cu tine si despre fetitele de 13 ani despre care pomenesti. dar nici ca le plang de mila, primesc ce cauta cu lumanarea, in fond :P

puisorul cufurit spunea...

The Rose: Nu zic ca Gaga-i urata, zic ca pare proasta. Desi a o judeca din punctul asta de vedere e similar cu a-l judeca pe Cartarescu pt faptul ca nu stie sa cante un tango la chitara.

Si de ce sa le plangi fetitelor de 13 ani de mila? Nu-nteleg. Daca ar fi sa plang de mila cuiva, as plange de mila baietilor de 18+.