duminică, 13 iunie 2010

Orbitor. Aripile fâlfâie

Am trecut ieri pe la Bookfest şi l-am văzut pe Cărtărescu. Vorbeşte anost şi e chiar mai urât decât în poze. Da, este posibil.

Am citit în "Cronica ideilor tulburătoare" a lui Vişniec un capitol dedicat Rădăuţilor şi am primit în dar o carte.

Ca de obicei, mă simt (şi sunt) incult. Singura mea calitate culturală este aceea de a-mi da seama de asta.

Partea proastă este că, deşi incultura pe care o dovedesc constant îmi provoacă o oarecare jenă, nici măcar nu sunt nefericit din această cauză. Complexul meu de superioritate este constant stimulat de către unii oameni alături de care am tot felul de activităţi şi care n-au auzit de Marquez, pentru care Milan Kundera este o femeie iar Che Guevara este un star rock. Apare pe tricouri...

Sunt condamnat la nefiinţa ideilor sclipitoare.

Niciun comentariu: