marți, 8 iunie 2010

Leapşă

Leapşă ne-filosofică de la blogu' prieten (thank you, monsignor!). Câte parole am şi câte folosesc.

Am una pentru contul de Yahoo, am una pentru blog şi pentru Facebook şi mai am una pe care o folosesc pentru conturile de la Orange.

PIN-ul de la card se pune?

N-am foarte multe conturi pentru că nu-s foarte internaut. Şi dacă aş avea, parolele ar fi, oricum, aceleaşi. Pentru că pot să ţin minte zeci de parole, dar nu pot să ţin minte cui corespund.

E ca şi cu numele. Dacă numele noastre ar fi cifre, cred că, uneori, mi le-aş aminti mai repede. Măcar aş inventa o relaţie între numere, un algoritm.

Nu, n-am făcut liceul la profil real şi nici politehnist nu-s.

2 comentarii:

Yuki spunea...

bine bre, bine ca aflu de pe facebook ca te cheama si alexandru :0

puisorul cufurit spunea...

:)) Tot e bine. Putea sa ramana un mister... :))