marți, 29 iunie 2010

Despre noua mea jucărie

Au venit nişte francezi în tărişoara noastră, prin '92, şi la aeroport s-au mirat: "Au şi asfalt!...".

Nu ştiau mare brânză despre noi. Credeau că trăim ca-n Somalia. Oricum, francezii sunt nişte dobitoci.

Însă, uneori, mă simt şi eu dobitoc. Când?

Băieţii de la Google au dezvoltat o aplicaţie drăgălaşă pe nume Google Maps. Au şi-un omuleţ pe care-l plasezi frumuşel unde ai chef în oraşele din lume şi-ţi apar fotografii din zonele respective.

M-am simţit un dobitoc atunci când am văzut, de exemplu, cartiere drăguţe în oraşele din Mongolia, dotate cu terenuri de sport cu gazon sintetic, cu mall-uri, temple sau parcuri îngrijite.

Tindeam să cred că n-au nici asfalt.

P.S.: Ştiu că-i de mirare pentru mulţi dintre voi. Să nu uităm, însă, că mongolul produce mai mult decât basarabeanul. Mă refer la PIB-ul pe cap de locuitor. În Chişinău găseşti terenuri cu gazon sintetic, mall-uri, catedrale şi parcuri îngrijite. De ce n-ar exista şi-n Ulan Bator?

2 comentarii:

Lyna spunea...

si eu am ramas socata de garile din orasele din india,ma rog cred ca statii de metrou usor or so, aratau fantastic si da, si astia aveau multe terenuri de sport. google earth :X

puisorul cufurit spunea...

Lyna: Da, Google Earth e foarte tare. L-am descarcat si eu. Ma-nteleg bine cu el. :D