miercuri, 16 iunie 2010

Caniculă

Sunt o persoană rezistentă la căldură. Decât să fie foarte frig, mai bine să fie foarte cald.

Preferinţele sunt după firea omului. Având un suflet foarte cald, paşii mă poartă mereu înspre soare.

Dar faza e următoarea.

Când e foarte cald, nu pot să mănânc. Organismul decide că are destulă slănină pe sub piele şi nu doreşte să se fiarbă pe sine la adăpostul slanei. Deci poftă de mâncare, ciuciu. Şi dacă nu mănânc, n-am energie.

Căldura moleşeşte. Nu pot să citesc nici măcar beletristică în condiţii decente.

Sunt alergic la aerul condiţionat. Cred. Ideea e că mi se injectează ochii şi parcă am cuie-n cap dacă intru în contact cu aerul condiţionat, deci nu doresc să-mi cumpăr.

Locuiesc într-un cartier de beton, drăgălaşul avantaj fiind acela de a avea un pom în faţa geamului, care ţine umbră.

În casa asta, nimeni nu găteşte decent. Numai prostii. Nimic nu mă motivează să deschid frigiderul. Mi-e dor de mama.

Mie nu-mi place să gătesc.

Fac trei duşuri pe zi şi tot năclăit mă simt. Dar măcar nu mă mai simt umflat.

Mama dracului de vuvuzele.

Niciun comentariu: