miercuri, 5 mai 2010

Portalul rotal către dimensiunea lor

România este o ţară din Uniunea Europeană iar Bucureştii sunt capitala sa. Ca orice oraş mare şi ca orice capitală, Bucureştii deţin o gară principală. Este gara cu care turiştii amatori de cale ferată intră pentru prima dată în contact.

Se numeşte Gara de Nord.

Dacă vrei să faci pipi în Gara de Nord, trebuie să mergi la un WC. Dacă eşti turist, nu-ţi trece prin cap să comanzi orice la Spring sau KFC ca să mergi să te pişi în buda lor semi-normală, ci cauţi un WC public.

Până la urmă îl găseşti, intri şi te minunezi.

Doamna care încasează leul de pişare pare o matroană ruptă dintr-un film c-un bordel parizian de la 1812. Are şi-o icoană agăţată pe perete, la dreapta ei şi îndreptată către vizitatori.

Muzica e rotală şi psihedelică. Mizeria, asemenea.

Budele sunt turceşti şi pline de căcat.

După ce faci pipi, vrei să te speli pe mâini. Săpunul arată aşa.


Se foloseşte aşa.


Dacă vrei apă caldă, un afiş te informează numaidecât unde o poţi găsi. Într-o găletuşă de plastic în care fusese, pe vremuri, smântână.


Dacă eşti atât de îndrăgostit de loc şi simţi nevoia să mai zăboveşti puţin ca să te primeneşti în acel colţ de rai, ie-te comedia naibii. Nu poţi.


Turism.

6 comentarii:

Maria-Denisa spunea...

Ooooo...s-a intors puisorul lu' mama! Sa stii ca ADN-ul matern ti-a simtit lipsa. Am citit zilele astea numai bloguri cu papion, pline de verticalitate.
Pe de alte parte, in gara mai bine te duci la KFC sau McD.

denny spunea...

Mă bucur din ce în ce mai mult că trăiesc în ţara asta. Pe bune. Aproape totul mi se pare fascinant.

Oana spunea...

Tare. Si cand te gandesti ca n-am vizitat acel loc minunat...cate lucruri am pierdut!

puisorul cufurit spunea...

Maria-Denisa: Ii multumesc ADN-ului matern. Sa inteleg ca blogul meu nu e vertical. :P

Denny: Si mie. E terenul perfect de joaca.

Oana: Cred ca psihicul tau e mai curat.

miclowan spunea...

să mai aştept săptămâna viitoare?

Oana spunea...

Psihicul meu a fost mereu curat, iar in ultima perioada e imaculat....