sâmbătă, 8 mai 2010

Muriţi!

Când eşti student în România, se poate întâmpla să te numeri printre cei care urmează cursurile unei facultăţi de stat. Acolo se adună studenţii mai deştepţi şi cărora le place cartea. Pe la Spiru Haret e mai frumos pe holuri şi există mai mult negru în loc de cenuşiu.

Pentru unii de la Spiru: mă refer, în mod evident, la găuri negre şi materie cenuşie.

Dacă tot am lămurit-o p-asta, să trecem la nivelul următor.

Cum p*la mea să plătesc la FJSC 25 de milioane pe an doar ca să am acces la holurile lor dătătoare de reumatism şi la sălile de curs care nu sunt ale lor şi unde îmi agăţ blugii în cuie, după care să mă pună să-mi aduc eu de-acasă ceva de înregistrat pentru laboratorul de RADIO???

Ca să se-ngraşe grasul??? Ca să avem Mercedes, vito???

UPDATE: Cum să faci laborator de TV cu o doamnă profesoară care nu ştie să utilizeze camerele de filmat, care se uită la ele ca bunica la sateliţi şi care-şi pune studenţii să vorbească la pereţi şi la propriu???

UPDATE 2: Deşi FJSC n-a cheltuit, în mod evident, nimic cu tine în cadrul acelor laboratoare, dacă le pici trebuie să plăteşti 4 milioane jumate. Pentru că ei îţi ofera know-how. Futu-le-n cur de lepre lichefiate-n creier.

3 comentarii:

Cristina spunea...

in craiova, in universitate, exista facultati ce deseori nu au sali sa-si tina cursurile si seminariile. la fel de frustrata sunt si eu ca dau 25 de mil pe an k sa alergam in fiecare pauza sa gasim un cadru in care sa invatam ceva.

puisorul cufurit spunea...

Cristina: Tipic pt majoritatea facultatilor de stat.

Anonim spunea...

Radio? Te pot ajuta cu ceva? Am microfon si tot arsenalul... Lucrez la radio de aproape 4 ani.