duminică, 25 aprilie 2010

Revoluţie mentală

Sunt fascinat de Andreea Marin.

Până nu demult, am considerat-o o fâţă ordinară şi prefăcută. Când o vedeam apărând la cine ştie ce post cretin de televiziune, intram în spasme.

Dar astăzi am realizat că este o femeie demnă de toată stima. N-am respectat-o niciodată ca divă, dar acum o respect ca om şi mai ales ca intelect.

De ce?

Andreea Marin Bănică, soţia celui pe care Elvis îl imita cu anticipaţie, a câştigat medalia de aur la Salonul Internaţional de Invenţii de la Geneva.

Ea a inventat body-ul cu chiloţel extensibil pentru copii.

Un comentariu:

Maria-Denisa spunea...

Fara sa aibe legatura cu faptul ca sunt femeie, eu chiar nu o suport pe Andreea Marin. ESTE ordinara si prefacuta; nu e numai parerea ta. Sau ma rog, a fost parerea ta. Mi se pare stupida si oligofrena. In afara de faptul ca e draguta ca femeie, nu mai are nimic.