miercuri, 7 aprilie 2010

E-te ce pot spune! Sic! (I)

Pe vremuri, bărbaţii mergeau la vânătoare iar femeile rămâneau în peşteră, găteau şi aveau grijă de copii.

Diviziunea muncii. Femeile nu puteau vâna pentru că erau mai slabe din punct de vedere fizic, iar barbaţii nu găteau pentru că mergeau la vânătoare.

E logic.

Ilogic devine totul atunci cand ne punem intrebarea: de ce "managementul" religiei este o trebuşoară exclusiv masculină?

Sunt bărbaţii în mod evident mai spirituali decât femeile?

Probabil. Pentru că, în mod evident, ei au purtat razboaie în numele credinţei. Înţelepciune si spiritualitate maximă.

Oana, esti pe frecvenţă?

De aceea mă întreb de ce mai există femei credincioase. Şi de aceea le evit şi am probleme în a le respecta până la capăt. Pentru că nici ele nu se respectă îndeajuns.

P.S.: Cel mult trei oameni vor înţelege titlul. Vă salut şi vă asigur că încă-s amuzat.

16 comentarii:

Oana spunea...

Sunt pe frecventa, my friend, in cazul in care la mine te refereai. Am fost toata vacanta mea "grinchoasa" pe blogul tau, dar mi-a fost lene sa comentez....

Acum voi comite un sacrilegiu care nu-mi va fi prea curand iertat sau uitat, dar trebuie sa admit ca ai dreptate;
Doar ca barbatii sunt mai spirituali decat femeile din cauza ca doar ei sunt capabili sa creada orbeste in ceva.

puisorul cufurit spunea...

Oana: Rahat. Tu spui mereu ca-s misogin. Asta era sensul frecventei.

Si, vai! Voi, femeile, sunteti niste monumente ale logicii si ratiunii... Fenomenal... Cum de n-am realizat pana acum?...

Oana spunea...

greseala mea ca n-am inteles corect sensul frecventei.

ma bucur ca am putut sa te ajut sa vezi calea spre lumina. ratiunea si logica apartin femeilor. fanatismul, barbatilor :P

ps: misogin mic ce esti (te simti mai bine acum?)

denny spunea...

Te comporţi ca o oaie rătăcită, dar fii fără grijă, se va găsi cineva care să te aducă pe calea cea dreaptă. Sau, cineva care va încerca măcar.Întotdeauna există persoane cu misiuni de genul acesta. Vei fi salvat.
(Nu mă pot opri din râs... I wonder why.)
A, şi ca să-ţi răspund la întrebare: Pentru că n-a avut cine să-ţi deschidă ochii... =))
(Încă nu mă pot opri...)

madlenec spunea...

Intrebare totusi: de ce absolut toate razboaiele (trecute, curente posibil viitoare)sunt incepute de barbati, femeile fiind deseori surghiunite pe motiv de blasfemie? Anyway eu oricum imi mentin parerea cf careia odata cu anul 0 si odata cu ivirea crestinismului rolul femeii in societate a fost taiat drastic; ceva putred in Danemarca tot o fost atunci. Ati vazut Zeitgeist 1&2? Interesant.

madlenec spunea...

Barbatii intotdeauna doresc sa dovedeasca cate ceva (mai mereu din subconstient), pe cand femeile vor sa dovededeasca ca sunt capabile sa lase barbatii sa dovedeasca (mai mereu din constient).

puisorul cufurit spunea...

Oana: Nu.

Madlenec: Razboaiele sunt incepute de cei care au armele. Daca in preistorie au vanat barbatii, se pare ca n-au gasit pana acum un motiv destul de puternic pentru a ceda ghioaga femeilor. Si e cam greu sa compari constientul feminin cu subconstientul masculin. E ca si cum ai compara ficatul de pasare cu plamanul de bou. Ce-ai scris tu e speculatie bazata, probabil, pe istoria personala. Bad for you...

puisorul cufurit spunea...

Denny: Abia astept sa fiu salvat, sa fiu readus in turma. E tot ce-mi doresc. Si mai visez ceva: sa iau primul lumina de la preot la viitoarea Inviere.

madlenec spunea...

O dilema generala: de ce unei femei ii este oarecum rusine si simte ca a comis un pacat daca azi merge la biserica si vorbeste cu popa gandindu-se la seara precedenta cand si-a tras-o de n-a mai putut iar pe barbat il doare-n bashca de ce-a facut el inainte de biserica?
Este pur si simplu o idiotenie ceea ce gandeste ea sau pur si simplu se trage tot de la ponegrirea totala cf careia femeia este prin origine pacatoasa?

puisorul cufurit spunea...

Madlenes: Nu m-a preocupat niciodata aspectul. Nu stiu de ce-i este ei rusine. Treaba ei. Si daca nu-i convine sentimentul rusinii atunci cand vorbeste cu popa si daca-si da seama cum a discriminat Biserica femeia, de ce se mai duce? Nu mi-am propus acum sa gasesc explicatii exhaustive pentru tot felul de dileme legate de conditia femeilor. Sunt barbat, imi vad de-ale mele, exista mii de feministe frenetice gata de atac.

madlenec spunea...

Din fericire nu scriu public despre istorii personale; deschide ochii si o sa vezi dramul de adevar pe care-l subliniam. Barbatul actioneaza tocmai asa datorita chestiilor ancestrale pe care le poarta genetic; idem femeia. Si nu totul este ratiune.

madlenec spunea...

Hai un banc:

Discutie intre doua prietene:
- Ei, cum a fost? Ceva sex de calitate aseara?
- Dezastru, nu asa. Barbatu-miu a venit acasa, a mancat cina in 3 minute, s-a suit pe mine, a terminat in 4 minute si-n 2 minute sforaia… Dar la tine?
- Oh, a fost incredibil… Barbatu-miu a venit acasa, m-a sarutat si apoi m-a scos la o cina romantica.
Dupa cina ne-am plimbat o ora. Cand am ajuns acasa a aprins lumanari prin toata casa si am avut o ora de preludiu. Dupa preludiu, am facut sex o ora intreaga! Fantastic! Ca sa nu fie destul, dupa a stat cu mine de vorba o ora intreaga. A fost ca-n basme.

In acelasti timp, sotii:
- Ceva sex de calitate aseara?
- Da, excelent! Am sosit acasa, cina era pe masa, am mancat, i-am tras-o nevestei si m-am culcat… Dar tu?
- A fost oribil. Am ajuns acasa si nu aveam ce manca, am aflat ca se oprise curentul electric pana dimineata. A trebuit s-o duc pe nevasta-mea la restaurant, si-a fost atat de scump ca n-am mai avut bani de taxi si ne-am intors pe jos acasa, cale de-o ora. Eram atat de furios cand am ajuns, ca nu mi s-a mai sculat pentru o ora, si dupa nu mi-am putut da drumul timp de inca o ora. In sfarsit, cand am terminat, aveam asa niste draci, c-am adormit abia dupa ce am stat de povesti o ora cu nevasta-mea…

si contrar asteptarilor urasc feministele si presupusii misogini.

puisorul cufurit spunea...

Madlenec: Stiu foarte bine. Doar ca nu mi-a placut comparatia ta malitioasa care parea a spune ca barbatii sunt condusi de instincte inconstiente, iar femeile sunt vocea ratiunii.

madlenec spunea...

oau-vrei sa-mi spui subtil ca de fapt suntem semi-online raspunzandu-mi la mesaje?
noi de fapt nu aveam treaba?
zic si eu asa, poate unii se intreaba.

puisorul cufurit spunea...

Madlenec: Nu.

Anonim spunea...

jesus.(ma rog scuzati de introducere) relax ppl. it s about sex. mi se pare ca asta e si versiunea oficiala. ca sa nu le fuga ochii barbatilor. de ambele parti. adik preoti sau nu. deci practic tot ei este mai slabi