vineri, 2 aprilie 2010

De-ale Paştilor

I. Nu sunt la curent cu dogmele catolice sau protestante. Dar stiu, cat de cat, cu ce se mananca ortodoxismul.

De aceea, fac apel la omenire.

Sa-mi explice si mie cineva cum de mai exista femei credincioase, profund religioase, in conditiile in care avem acces la atata informatie, iar ortodoxismul descrimineaza negativ femeia si-o priveste ca pe-o entitate de mana a doua?

II. Cica e bine sa te duci, din cand in cand, la biserica. Macar pentru a-ti lua portia de smerenie.

Smerenia este legata de sentimentul de inferioritate. Te simti sau nu te simti inferior cuiva. E o constantă.

Nu cred ca exista smerenie episodica. Exista mimarea episodica a smereniei.

3 comentarii:

iulia spunea...

Suntem cu toţii atei în privinţa majorităţii zeilor pe care umanitatea i-a inventat vreodată. Unii dintre noi resping un zeu în plus faţă de ceilalţi. Tu chiar crezi ca femeile alea care se ighesuie in biserici au habar de ce sunt acolo? Slavitul lui dumnezo sau al altor sfinti e ceva de ce are nevoie omul de rand sa inghita faptul ca traieste in cacat si poate poate dupa moarte va fi mai putina putoare, daca se pune bine cu zeii.
Lumea are nevoie de mai puţină religie şi mai mult bun-simţ.

Anonim spunea...

dar ai obsesii frate..femeile si biserica..ma rog sunt ale tale...but still..

gata vad ca am dat in frenezia comentatului. nu stiu ce naiba am n am comentat in viata mea pe bloguri. i need sleep..

Anonim spunea...

dar ai obsesii frate..femeile si biserica..ma rog sunt ale tale...but still..

gata vad ca am dat in frenezia comentatului. nu stiu ce naiba am n am comentat in viata mea pe bloguri. i need sleep..