joi, 15 aprilie 2010

Bula lui Croif

"Cum e posibil să mergi la o conferinţă cu trenul, la clasa I, şi să-ţi cadă un geamantan în cap?"

"Şi eu i-am spus omului de două ori. Şi eu, ce imaginaţie bogată... I-am spus că dacă pune trenul o frână bruscă, geamantanul se deplasează, se loveşte de geam, sparge geamul, ajunge în câmp, se opreşte trenul şi întârziem."

"Mi-a căzut în cap cu roţile, în picioare. Şi s-a şi rulat puţin roata pe cap..."

"Dup-aia m-a durut capul şi m-am dus şi mi-am făcut o tomografie, de aia am lipsit data trecută."

"Dumneavoastră nu mi-aţi trimis un tabel? L-au mâncat omuleţii verzi."

"Dezbaterea e din vechime, dar a fost reluată acum ca o fiţă. Nu mai ştiau ăştia din Occident pe ce să parieze şi dacă caii nu sunt accesibili oricui, pariază în cadrul dezbaterilor."

"Cuvintele tind să fie asociate ca sens. De exemplu, amiciţie cu colegialitate, fraternitate şi mai puţin cu cuvinte cu care se aseamănă fonetic, de exemplu "doi pisoi" sau mai ştiu eu ce."

Un comentariu:

adizzy spunea...

colorata viata ai :) nu te plictisesti