luni, 19 aprilie 2010

Ale ale!

M-am cam lăsat de înjurat la meciuri în faţa televizorului, cu toate acestea încă-s perceput ca fiind rapidist. Dacă şi-o ia în barbă Rapidul, mai ales din partea Stelei, mă mai sună lumea, crezând că mă oftică. Dar când Rapidul face scor cu turma lui Becali, toată lumea tace. C-o singură excepţie demnă de laudă şi plină de fair play.

Dar nu derby-ul p...-ii mă interesează pe mine. Ci faptul că handbalistele de la Oltchim s-au calificat în finala Ligii Campionilor la handbal feminin. Adică ele sunt, în handbalul feminin, precum Manchester sau Barcelona în fotbal.

Motiv pentru mine să-mi doresc iarăşi un steag şi să zburde-n mine sentimentul naţional.

Aştept şi din partea fotbaliştilor români măcar o jumătate dintr-o astfel de performanţă. Până atunci, n-o să mă pupe nimeni pe stadioanele de fotbal la urlat cu ochii injectaţi.

Niciun comentariu: