miercuri, 17 martie 2010

Smells like teen spirit

Nu cunosc tineri religiosi. Insa nu cunosc nici atei. Cu totii sunt spirituali intr-o oarecare masura.

Asta ma bucura. Probabil ca multi dintre tinerii din ziua de azi au inceput sa gandeasca ei insisi o problema sensibila. Ei nu mai par dornici de a inghiti explicatii depasite, cu iz medieval, oferite de catre oameni care nu mai au nicio credibilitate, autoritatea lor epistemica mirosind cale de trei poşte.

Mai ales in epoca moderna, cand s-a inventat deodorantul si orice abatere de la standardele imbibate cu miros de flori de camp contrasteaza flagrant si este interpretata ca fiind o putoare.

Biserica ar trebui sa-si mai spele doctrina.

Poate ca-ncepem sa gandim. Sau poate ca sunt naiv, iar ceea ce cred eu ca este gandire se numeste, de fapt, lene absoluta.

4 comentarii:

Lyna spunea...

esti naiv. http://www.youtube.com/watch?v=JM1lXAFdwsE

Crin spunea...

ma indoiesc ca e lene.

informatie mai multa, pe mai multe canale, eu observ ca fiecare are Dumnezeul lui, si fiecare tolereaza credinta celuilalt, ceea ce mi se pare nemaipomenit. Cand prea multi oameni cred orbeste in ceva, sunt o forta numai buna de manipulat.

mergem intr-o directie buna cred eu

Raka spunea...

Mno, citindu-ti postarile din ultimele 2 saptamani, am realizat o chestie :
Un buton de ReTweet ar face minuni :)

Mi-ar fi mult mai simplu si mai eficient sa te inaintez asa si altora spre citire decat cu un banal like & share pe reader :)

puisorul cufurit spunea...

Lyna: Aia-s pocaiti tembeli care nu vor sa piarda "timpul lui D-zeu", dar se vede treaba ca se plictiseasc teribil. D-zeu nu prea le-a incarcat fisa postului si au timp de aberatii pseudo-spirituale.

Crin: Poate ca da. Dar nu cred ca suntem mai greu de manipulat acum. Poate ca nu mai credem in chestii medievale, dar in terorism si Coca-Cola tot credem.

Raka: Daca as sti cum funtioneaza minunea, cu mare placere. :))