vineri, 19 martie 2010

Respect

Vorbeam ieri c-un prieten la cafea si ne hlizeam pe seama faptului ca majoritatea femeilor nu stie sa alerge.

Cobor dimineata la Eroilor din metroul dinspre Crangasi si-l vad asteptand pe cel de Preciziei, care-mi trebuia mie. O iau la fuga. Am un start acceptabil.

Odata cu mine o rup la fuga si cateva tinere domnisoare. Una s-a lovit cu geanta de-un stalp si era sa devieze in standul cu ziare, alta s-a impiedicat de trepte si alta fugea stramb.

Una, insa, mi-a taiat calea si dusa a fost! Avea fata aia un sprint de invidiat. Inaltuta, fund de patru stele, o geanta sic pe umar si calitati atletice. Posibil si tocuri.

Deci se poate. Mai avem o sansa. M-am hotarat sa aman plecarea pe Marte.

Dezmortirea a fost inutila.

6 comentarii:

Iosif spunea...

Cica : '' femeile nu stiu sa alerge ''...:)))))) ce am mai ras....da drepatate ai numa cand am citit asa dintr-o data ma pleznit un ras de nu mai pot.....parca le vad...
salutari all !
:))))

madlenec spunea...

mda, e aceeasi chestie de filozofat ca si magarul dupa peste... pai femeile nu alearga (ca nu stie), nu motzaie in picioare (ca-si strica freza), nu filozofeaza... Eee, dar asta cu filozofia...parca am auzit-o si dezbatut-o la un pahar de vorbe amu' niste ani la faculta: dom'le, femeia nu filozofeaza nu pentru ca nu stie, ci pentru ca n-are timp de privit la stele si shezut ca face de mancare.
I have no idea ce-am zis si de ce ti-am scris, da'....ca sa fim in tema.
Toate bune si wk placut.
mananc o pizza de post (cea mai curata aberatie, nu?)

adizzy spunea...

daca avem un motiv suficient de bun stim si sa fugim chiar si pe tocuri :)

denny spunea...

Nu ştiu ce fel de femei ai cunoscut tu până acum, dar eu pot sa-ţi enumăr cel puţin 10 femei pe care le cunosc personal şi care pot alerga chiar bine indiferent de ce încălţăminte ar purta. :)

puisorul cufurit spunea...

Iosif: Unele nu stiu sa alerge, iar altele nu pot sa alerge deloc. :))

Madlenec: Exista pizza de post???

Adizzy: Probabil ca motivul apare o data pe an, cand vine Mos Craciun. :P

Denny: Cu siguranta esti o fire foarte sociabila si cunosti cel putin 100 de femei printre care se afla cele 10. :P Atata timp cat poti alerga tu, restul pot sa rastoarne standurile cu ziare. :P

madlenec spunea...

mda, blatu' cu multe legume (de preferat porumb ciuperci masline ardei gras) + mult sos de rosii = pizza de post; se asezoneaza dupa gust cu usturoi si cimbru.
Va dorim pofta buna!?