duminică, 28 martie 2010

Prin sângele noastre curge-aceleaşi vene

In timp ce unii scriu pe bloguri lucruri abisale, pe mine ma preocupa tot felul de câcaturi. Sunt o fiinta rudimentara, vulgara, preocupată de pojghita de superficialitate a omului. Sunt un om care nu-si propune sa salveze omenirea.

Mi s-a spus ca nu e bine. Ca trebuie sa tintesc foarte sus ca sa reusesc sa nu mai fiu jos.

Dar prefer strategia pasilor marunti. Dacă-mi permiteţi.

Cica trebuie sa te preocupe omenirea, societatea, politica si geopolitica, psihologia maselor, acele lucruri de ansamblu, mari, tari si late, ca sa-ti satisfaci dorinta de omnipotenţă.

Pentru c-atunci cand erai mic, te-ai simtit ca un soarece in ghearele pisicii.

Astazi folosesc metafore complexe.

Aveam odata un prieten care a innebunit. Credea ca-l urmareste SRI-ul si voia sa puna mana pe putere. Sa devina dictator. Sa dea foc Casei Poporului si-n timp ce lumea ar fi dat buzna sa se uite la incendiu, el sa-si puna pe cap coroana Cotrocenilor.

Si-a facut si-un partid politic, comunist mi se pare, si-avea si cinci adepti ca niste stânci in calea neimplicarii. Niste rockeri drogati si neregasiti.

A ajuns la Socola.

De ce va spun toate astea?

Deoarece prin sângele noastre curge-aceleasi vene. Difera grupa sangvină.

4 comentarii:

fratausheanca spunea...

"Deoarece prin sângele noastre curge-aceleasi vene. Difera grupa sangvina." =)))) Asta a fost intentionata, nu?

Vorbesti despre "bunul" nostru prieten Jesus, nu?:))))
Oh, my God! Am avut si eu "placerea" sa-l aud vorbind. Si sa discute si cu mine. Parea inteligent daca nu era nebun. Sau poate ma insel. Whatever:)). Sper sa-si revina.

Ti-ai schimbat template-u'. E fain. E mai... spatios:))).

Ne vedem in vacanta de Pasti in Bucovina! "Roger that, Beta?":)))

puisorul cufurit spunea...

Fratausheanca: Roger that, Alpha!

Nu trebuia sa zici ca parea inteligent. Cand are crize, mai intra pe blogul asta si i se urca la cap.

Asta daca n-o fi in Legiunea Straina, asa cum isi propusesera, acum vreun an, el si fizicul sau complex.

Oricum, un singur lucru am apreciat intotdeauna la el: citea o carte si avea capacitatea de a-i prosti pe ceilalti si de a-i face sa creada c-a citit zece.

marion spunea...

:)))..ba nebunule..mi-am facut si eu blog..dar unul dela mare tare si lat..am nevoie de tine sa ma ajuti cu niste chestiutze tehnice, daca binevoiesti matale, ca-s la inceputuri.

puisorul cufurit spunea...

Marion: Of course, master. :D Moama, te-ai apucat de geopolitica. :)) Vorbim. Sper ca la o bere. ;;)