marți, 9 martie 2010

Ja, ja, cretin

Ideea egalitatii dintre femei si barbati revine in discutie odata cu astenia de primavara care loveste-n neuroni.

Din punctul meu de vedere, cu totii suntem egali. Barbatii sunt predispusi catre anumite lucruri, iar femeile catre altele. Si-atat.

Altceva ma amuza.

Feminismul atroce si discriminarea barbatilor de catre femei.

Oricum, n-am inteles niciodata esenta unor lucruri si rostul unor politeturi cretine, din moment ce femeile sunt egale cu barbatii. E dragut sa te porti cu femeia ca si c-un bibelou, dupa care sa te trezesti dat afara de la job ca un caine. Dupa care sa pretinda iar acelasi respect cretin care nu e datorat calitatii de om, ci calitatii de femeie.

Nu zau.

N-am priceput niciodata de ce femeile le pun barbatilor etichete privind competentele lor sexuale: sunt buni sau nu sunt buni la pat? De ce exista in mintea unora ideea conform careia cam tot ce trebuie o femeie sa faca este sa permita duda, in rest fiind treaba barbatului?

De ce nu se vorbeste si despre ele? Pentru c-aceleasi etichete li s-ar putea aplica lejer. Unele sunt bune la pat, altele sunt praf.

Vai, ce nepoliticos! Dar asta e realitatea.

Nooo... Ele sunt ele, deci bune prin definitie. Orice esec in pat este cauzat de prestatia barbatilor.

Oricum, postul asta e cretin si copilaresc. Dar mi-a venit asa, pentru c-a fost 8 martie, zi in care am refuzat sa respect femeia in mod nedefinit, tocmai pentru ca o consider ca fiind la fel de valoroasa ca barbatul.

Si cum nici pe barbati nu-i respect in mod nedefinit si general-valabil, e-te ce-a iesit.

P.S.: Simt ca le-am dat apa la moara unora care vor sa beleasca fasolea la luna. S-o beleasca, zic. Oricum, fiecare cum poate. Nu, baieti?...

3 comentarii:

fratausheanca spunea...

Draga Andrei,
eu sunt o misogina declarata.
Respect si admir barbatii din mai multe considerente verificate in timp.
Sunt total de acord cu tine.
Ce ma enerveaza este faptul ca ff multi barbati nu realizeaza ca modul de gandire feminin nu este mult diferit de cel masculin si exista scuza perfecta pentru orice dezacord :"e femeie". Oricum, in marea majoritate a cazurilor, femeia e de vina. Asta am observat-o atat personal , cat si in cazul multor prieteni.
Sper sa detaliem subiectul candva, la o bere, pentru ca m-ar interesa parerea ta in niste chestiuni.

"Bad to the bone", Puisorule!

puisorul cufurit spunea...

Fratausheanca: Stiu eu de ce te iubesc. :D Abia astept sa bem berea aia, ca vorbim de ea de nu stiu cand. De Pasti voi merge pe-acasa. Sper sa onorezi si tu Bucovina cu prezenta ta divina de nimfa a apelor involburate. Roger that, Alpha?

denny spunea...

Cred că poza pe care am pus-o astăzi la mine pe blog vorbeşte în numele meu.