duminică, 28 martie 2010

Ora Pamantului

Ii respect pe ecologisti. Pe cei care iubesc natura. Pe cei care fac lucruri concrete.

Cine vrea sa stinga lumina de "Ora Pamantului", s-o stinga. Foarte frumos.

Dar, asa cum nu ma indragostesc doar de Valentine's Day sau doar de Dragobete (ci, dimpotriva, mi se face sila de reactia oamenilor la una dintre cele mai subtile forme de marketing, indragostindu-se brusc), tot asa refuz sa stau pe intuneric de Ora Pamantului.

E-te-asa.

M-apuca greu exaltarea. Am nevoie de sex, empatie, bere/vin, o carte buna sau soare. In aceasta ordine. Nu simt euforia stingand lumina si stiind ca occidentalii polueaza in 15 secunde atat cat economiseste planeta intr-o ora de stat pe-ntuneric.

O sa mai meditez la ce spunea Miranda lui Fowles, vizavi de implicare. Poate se prinde ceva si de mine.

Oricum, am economisit energie. Eram pe-o terasa, iar camera mea era cufundata in intuneric.

4 comentarii:

YukiAme spunea...

nu e chiar asa; ideea orei pamantului e sa atraga atentia asupra consumului resurselor si sa faca oamenii constienti de economisirea lor :D

puisorul cufurit spunea...

Yuki: Da, eu inteleg. Dar nu ma motiveaza. Nu vreau sa fac pe nimeni constient de nimic. Maybe I have a problem, dar inca ma simt bine asa, neimplicat. Economisesc pe cont propriu. :)

YukiAme spunea...

:)no, nimeni n-are niico obligatie.mie una nu mi se pare insa nimic rau sa merg cu turma de data asta :P
a, si nici eu nu sarbatoresc ziua recunostintei ;)

puisorul cufurit spunea...

Yuki: Rau nu e. Si-am spus ca-i respect mult pe ecologisti si pe cei care fac lucruri concrete si iau atitudine. Si de sarbatorit, nu prea sarbatoresc nimic. Nici macar Craciunul, care mi se pare dezolant. Si nu, nu-s fericit. :))