luni, 29 martie 2010

Embargo pe creier

Cand eram mic, am frecventat pentru vreo jumatate de an o gradinita particulara. Si-mi aduc aminte ca eram ca un fel de Dr. House, un geniu capricios si nonconformist.

Sunt autoironic.

De multe ori refuzam să cooperez dacă nu mă ţinea învăţătoarea pe genunchi.

Atunci cand a venit o noua colega, Andrada pe numele ei de fată, n-am mai vrut sa intru in camera de zi. Am stat in cur pe hol cel putin vreo doua ore. Ma inhibasem.

Si-a doua zi, cand am ajuns la gradinita dupa ce-am strabatut cartierul cu sania trasa de mama, am mers la Andrada si-am intrebat-o: "Fetita, pe tine cum te cheama?"

"Da' ce te intereseaza pe tine?"

"Apoi futu-ti crucea ma-tii!" si-am batut-o.

Unii copilasi de-acolo erau mai grei de cap si nu retineau cantecelele si poeziile pentru serbare. Eu le-am retinut pe-ale mele, dar si pe-ale lor. Am fost laudat si mi s-a dat portie tripla.

Numai ca la serbare am facut o criza de nervi si n-am mai vrut sa spun nimic. E-te-asa. Cand am ajuns acasa, mama s-a declarat dezamagita, iar pledoaria ei m-a impresionat. N-am mai boicotat niciodata serbarile.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Gradinita era de limba engleza.La serbarea de "8 Martie" ai stat numai in bratele invatatoarei spre disperarea mea.Referitor la vocabularul tau foarte "colorat"sunt uimita .Nu stiam atunci ca poti vorbi asa "frumos".Ei...multe nu stim noi mamele.Nu-i asa?

puisorul cufurit spunea...

Mama: Tin minte ca era in zodia racului. M-am inteles intotdeauna bine cu racii.

Nu, nu cred in prostiile astea. Si da, multe lucruri nu stiti. Atata ar trebui, sa le stiti voi pe toate. Hihi.

Anonim spunea...

brilliant cu fetita..