marți, 23 martie 2010

Cazul trei

Cand eram copil, am fost invatat ca e rau sa fii tocilar si sa nu-ntelegi ceea ce inveti. Mi s-a spus ca tocilarii nu vor reusi in plan scolar.

Mi s-a spus ca le va merge bine atunci, in scoala generala, pentru ca e usor. Si ca atunci cand va veni vorba despre lucruri care necesita gandire, vor sucomba.

Mi-a placut intotdeauna verbul "a sucomba".

Cand eram copil, am fost invatat ca plozii dificili din jurul meu vor intampina greutati mai tarziu, cand lumea o sa-i taxeze pentru felul lor de rahat de a fi si ca vor fi considerati niste paria.

Fals in primul caz.

Tocilarii pot face o facultate, pot lua licenta cu note mari, pot merge la master si pot sa termine chiar si-un doctorat, intreband la examene cu ce cuvant incepe prima propozitie de pe pagina a doua.

Fals in al doilea caz.

Oamenii dificili ajung, in general, sefi. Oamenii nedificili isi iau bataie la figurat, dupa ce-n copilarie si-au luat bataie la propriu.

Adevarat in cazul trei.

Dar n-am vorbit despre cazul trei.

3 comentarii:

Oana spunea...

Cazul trei: Netocilarii (cuvant inventat de mine, nu va luati de el) si oamenii nedificili conduc lumea, iar tocilarii si dificilii sunt, treptat, exterminati....probabil nu este un caz adevarat, ci doar un ideal.

alex, bantuitul spunea...

eu nu m-as lua de cazul trei, miros ceva mai mult decat se ghiceste initial

puisorul cufurit spunea...

Oana: Netocilarii conduc lumea. Netocilarii dificili.

Alex, bantuitul: Sunt neinfricat. :D