joi, 25 martie 2010

Bula lui Croif

"Ahî! Ahî! Ahî! Nu tusesc de la raceala. Tusesc de la alergie. Alergie pentru ca mi-am facut părul."

"Ma uitam la o prezentare pe laptop si mi-a sarit lentila de la ochelari!"

"Sunt si eu o băbuţă "apgradată" si mi-a picat netul pentru ca e pe cablu si cablul e pe sus, pe bloc, si nu stie nimeni unde s-a stricat."

"O sinteza, un review trebuie sa stabileasca o legatura intre aceste concepte, nu pentru ca asa au vrut muschii mei."

"Nu mi-e mie rusine sa ma duc acolo si sa ma-nvete un student de-al lor cate slide-uri trebuie sa am si cu ce corp sa scriu?"

"Noi, aici, suntem inalt specializati! Daca vreau sa vorbesc pe intelesul tuturor, nu vin aici. Ma duc la o şuetă cu Bahmu."

"Puteti sa ma considerati rigida, dar eu pana la moarte, doamne iarta-ma, o sa insist!"

"Am un motto al unui filosof foarte profund si foarte vechi."

3 comentarii:

madlenec spunea...

"Inchideti geamurile ca vine mancarea."
"Pe viitor nu mai iesiti acum la plimbare, ca acum se serveste masa. Noi avem foarte multe de facut si nu avem timp sa stam dupa fiecare."
"Care sunt regulile? - Da'ce, te crezi la hotel?"
"La vizita dlui doctor sa nu prind pe nimeni cu tine in salon."
"Ce e asa dezordine pe noptiera ta? Esti lenes/a? Fa curat ca vine dom'doctor." (nu conta ca lenesul/a era la orizontala, perfuzabila, ne-miscabila si ne-mobila).

Bula de spital romanesc

puisorul cufurit spunea...

Madlenec: Cat cretinism. Io as baga-o undeva pe asistenta (sau cine e autoarea perlelor). Sa ma dea dup-aia in judecata. Tata are avocata. :))

madlenec spunea...

mda, asa e.
Ideea e ca tara noastra intru totul e o mare bula: noi ne facem ca ne radem si ei se fac ca le pasa. Le pasa ioc. Cam permanent suntem in pase proaste si dam de la noi; prea mereu ne doare capul din cauza altora. Pe mine din cauza situatiei din danemarca cu norvegianca kilarita de roman. Imi este greata de totala si crunta puturosenie a noastra (sa stii ca ii bag pe toti in aceeasi oala cand zic ca e a noastra): prea ajungem sa tacem malc, si doar ocazional, usor si nevazut sa susotim pe la colturi. si intrebarea mare: de ce n-avem curaj sa actionam? ce putem pati mai mult decat daca murim? (aceasta finalitate, culmea, e a tuturor). Huo tututor celor din cauza carora oamenii au de suferit (si pot intra in egala masura in aceeasi oala anume: tigani, doctori, maturatori, cocalari, profesori, presedinti si pensionari).
Na