miercuri, 10 februarie 2010

"Viata e ca-n filme" sau "Mirajul actiunii"

Ieri mi-am petrecut vreo sapte ore in tren, fata-n fata c-o domnisoara draguta, cu ochelari si agitata. Tipul femeii de cariera.

Si-a scos laptopul si-a cautat priza. A gasit priza, dar n-avea curent. A inceput sa dea telefoane, sa se planga de faptul ca e izolata, nu poate munci, trebuie neaparat sa lucreze, ah, daca stia, lua Intercity-ul de la ora 5.

Se intinde lasciv peste scaunele din spate si roaga un domn sa-i bage stecherul in priza dumnealui. Merge.

Cel putin sase ore s-a lamentat, s-a apucat de cap, si-a-nvartit ochii-n orbite, a cascat gura a dispret, a trantit in modem, si-a cerut scuze de vreo cinci ori pentru ca-i stresata si nu-i o companie placuta, "ah, si sa fii in pierdere cu cateva mii de dolari in cateva minute, iti dai seama, cateva mii de dolari in cateva minute, iti dai seama, cateva mii de dolari..." Am inteles ideea.

Saraca.

Dar devenisem curios.

- Ai examen?
- Nuuuu, nu e examen, acu e chiar pe bune, colegul meu are un examen la master, el n-a terminat, dar eu lucrez de-o luna, stii, e misto, lucrezi cand vrei, daca vrei, e foarte tare...
- Dar ce lucrezi? In ce domeniu?
La care ea, cu voce scazuta, intr-un mod ce intretinea misterul:
- Bijdidsiakols...
- Poftim?
- Bjkkfdgsalask...
- Tot n-am inteles...
Ea se apleaca spre mine, se uita in jur complice si zice:
- Brocker...
- Aaa... Esti brockerita... Foarte dragut...
- Sghdfjlsdksd indicatori jhjhkdjd piete jhuhyguujie lucrezi cand piata e inchisa hjdfkljdfh...
- Mai, nu prea ma pricep, nu m-a pasionat in scoala cursul de brockeraj...
- Stii, e ca-n filme... Exact asa cum vezi in filme... Pana la urma, e aceeasi piata, nu?...

Un comentariu:

madlenec spunea...

hihihi, este ca-n filme...lume plina de dobitoci, habar nu au de ei, ma scuzi dar ii detest