sâmbătă, 20 februarie 2010

In caruta m-am nascut...

...din caruta stiu sa cant.

Din Adevarul, citez:

"Constantin Andronache, de 42 de ani, care locuia în Calea Şagului, a ucis doi ţigani în dimineaţa zilei de 2 septembrie 2007, deranjat de manelele ţiganilor care au aprins cartierul toată noaptea. Andronache s-a dus în curtea ţiganilor care erau vecini cu el ca să le ceară să închidă muzica. Unul dintre romi, Viorel Constantin, de 37 de ani, a refuzat să închidă casetofonul la care asculta manele şi s-a luat la ceartă cu Andronache. Într-o criză de furie, Andronache a luat un cuţit şi la înjunghiat în gât pe Viorel Constantin, care însă a supravieţuit.

Andronache s-a întors acasă după ce l-a înjunghiat pe ţigan, însă la scurt timp, verişorul înjunghiatului, Ioan Molnar, a intrat în curtea lui Andronache să-i ceară socoteală. Ţiganul l-a luat la bătaie pe timişorean în propria casă, iar Andronache a ripostat tot cu un cuţit. Andronache l-a înjunghiat pe Molnar, care plin de sânge a reuşit să sară gardul într-o altă curte unde a murit în urma unei hemoragii masive.

Acum ucigaşul care a fost condamnat la 18 ani de închisoare de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie vrea să fie liber şi a făcut o contestaţie la executarea pedepsei, înregistrată zilele trecute la Judecătoria Timişoara. "Consider că această condamnare este foarte mare şi doresc să se mai reducă, întrucât am o situţie dificilă acasă. Am de crescut trei copii, dintre care doi minori. Pedeapsa este prea mare, având în vedere că persoana pe care am ucis-o m-a atacat în curtea mea", a scris Constantin Andronache în cererea sa înaintată instanţei."

........................................

Ma doare-n pix de copiii lui. Trebuia sa se gandeasca la ei inainte de a pune mana pe cutit. Oricum nu i-ar creste bine daca s-ar intoarce acasa.

Si-n mod evident, omul nu-i cu toti boii acasa. E dus.

Dar 18 ani??? Cu siguranta, domnii judecatori infecti locuiesc intr-un cartier select unde nu au de-a face cu tiganii borati, jegosi si galagiosi. Singurele lor contacte cu minoritatea ma-sii sunt in sala de judecata, unde hotomanii sunt milogi, impresioneaza prin mizerie si umilinta si unde nu pot fi perceputi ca fiind niste cretini amenintatori si amorali.

Ce rau sunt.

Dar stiu cum e sa te f*ta unul cu muzica-n creier. Si stiu cum imi vine sa-l izbesc cu capul de ciment pana intra-n spasme. Domnii judecatori nu stiu.

7 comentarii:

Creierul spunea...

in povestea asta ma uimeste cum se gaseste mereu un cutit fix cand personajul principal are nevoie de el...
cat despre tigani, ma bucur ca m-am mutat in bucuresti si ca am scapat de vecinii mei care nu ma lasau vara sa dorm :|

denny spunea...

Eu cred că ştiu cel mai bine cum e să te frece unii la creier cu manele. Să vină domnii judecători pe la mine prin cartier puţin. O să-şi dorească şi ei să arunce cu o gheată, un bec, sau de ce nu, chiar un cuţit după cei care ascultă Guţă, Salam&Co.

Rozalia spunea...

eu as fi mai jignita de repetarea excesiva a cuvantului "tigan" in text si de modul sec in care mi se povesteste drama respectivului suparat de manele.
dar in afara de asta, doamne, cat il inteleg!

puisorul cufurit spunea...

Creierul: Cutitele se gasesc intotdeauna. Mintea e mai rara.

Denny: Sa-nteleg ca atunci cand au aruncat cu becurile dupa tine, ascultai manele? :P

Roza Lia: Mie mi-a placut textul. Io nu-s antidiscriminare. :D

moldovan, student la FSS spunea...

continui să fiu un înflăcărat susţinător al mutării ţiganilor în Harghita şi Covasna

denny spunea...

Cum să ascult mă, manele? Vrei să arunc acum cu becul după tine? :)) Să-ţi explic ceva: chitilenii aruncă cu diverse lucruri, din diverse motive, în diverse persoane. Manelele nu sunt întotdeauna motivul, cum a fost şi în cazul meu şi al prietenilor mei, vecinu' ăla ne-a atacat pentru că nu ne poate suporta, nu pentru că am fi ascultat noi manele. Pentru că n-am face asta. Niciodată.

alecs spunea...

rade-l in cap si arunca-l in ferentari, da-i si cutit