miercuri, 10 februarie 2010

Creatii si creaturi

Am stat iar la ocazie in Suceava. M-a racolat unul si, nesimtindu-ma atragator, m-am urcat fara teama de viol in masina sa.

Sunt ipohondru. Mi-e frica de boli grave. Dar mi-am dat seama, mergand cu ala-n masina, ca se poate crapa intr-un mod mult mai eficient intr-o masina condusa de-un nebun care depaseste-n curba, pe-ntuneric si cu 100 la ora, decat de cancer, SIDA sau scleroza multipla.

Am ascultat, adrenalinic, Radio Vocea Evangheliei. Omul era credincios. Si, dupa un zdringhi-zdringhi cu Iisus care ma iubeste, am aflat despre creatia perfecta a lui D-zeu (deserturile Arabiei Saudite) si despre forta distrugatoare a omului care se departeaza de la cele sfinte.

Ce am retinut:

- la rasarit si in amurg, nisipurile pot avea culoarea rosie;

- noaptea apare prin desert nu stiu ce animal care are picioarele din spate mai lungi decat cele din fata si poate sari pana la 3 m;

- nu exista ape permanente in Arabia Saudita;

- triburile nomade sunt din ce in ce mai putine;

- nu stiu ce desert e de marimea Frantei;

- nu poti sa mergi cu masina pe-acolo pentru ca te afunzi in nisip;

- cica Arabia Saudita e frumoasa;

- Razboiul din Golf i-a distrus din frumusete;

- au fost deversati in mare 18 milioane de barili de petrol;

- de nu stiu cate ori pe-atat au fost aruncati in aer cand Saddam a dat foc la puturi.

Sa tot mergi cu ocazia...

2 comentarii:

denny spunea...

Cand am citit postarea asta, mi-am adus aminte de Radio Trinitas. Cred ca ma duc sa mai ascult acum putin. Vezi ca emite si la Radauti, pe 97, 80 MHz.

iulia spunea...

:))) Nu a incercat sa te converteasca?