vineri, 12 februarie 2010

Ce n-a vazut Parisul!

Fiti atenti aici. Asa ceva n-ati vazut de cand mamele voastre v-au facut. Inca sunt in stare de soc.

Anunt colectat de maestrul Cristi de pe-un zid radautean.

ANUNT

Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Suceava, cu sediul in Radauti, str. Calea Bucovinei nr. 23-25, organizeaza licitatie publica deschisa cu strigare, pentru vanzarea urmatoarelor bunuri materiale:

Bidonaş aluminiu cu cană pentru apă, 32 buc.
Căni ceai inox a 0,375 l, 160 buc.
Castroane inox felul I, 250 buc.
Bucătărie de campanie portativă a 32 l cu polonic, 24 buc.
Bucătărie de campanie portativa a 24 l, 4 buc.
Farfurii inox felul II, 330 buc.
Farfurii inox felul III, 255 buc.
Gamele aluminiu cu capac, 285 buc.
Marmite spate izoterme cu cazan inox fără polonic, 6 buc.
Marmite spate izoterme emailate, 51 buc.
Izmene pânză, 386 buc.
Bluză pijama, 120 buc.
Pantalon pijama, 120 buc.
Galoşi santinelă, 3 per.
Centură piele, 25 buc.
Centură piele maro m.t., 2 buc.
Cască model românesc, 1199 buc.
Porthartă din piele, 169 buc.
Raniţe kaki, 254 buc.
Saci merinde, 334 buc.
Camgarn kaki, 15100 ml
Tergal kaki, 24000 ml

6 comentarii:

Raka spunea...

Pe mine m-ar interesa o casca de-aia, de exemplu, ca o sa m-apuc in primavara de airsoft :))

Restructurari + criza => exces la stoc, bag de seama :)) Oricum, anuntu' fiind pus pe zid face treburile relativ epice ;))

denny spunea...

Eu zic că nişte izmene din alea de pânză nu-ţi strică. Ce zici, îţi iei? :))

fratausheanca spunea...

Pe bune ca asa ceva nu am mai vazut, nici auzit. Mie mi se pare trist. Mai ales ca ascultam si Colorblind de la Counting Crows cand am intrat pe blog si am citit... nu stiu, pe mine chiar m-a intristat. Ar fi mers mai bine Hero of war de la Rise against(tocmai am dat play)...

Trist, omule, trist!

(nu-s in stare sa zic ceva mai inteligent:( )

puisorul cufurit spunea...

Raka: Mi se pare demn de Caragiale. Si-ncerc sa-mi imaginez cum striga aia la licitatie cand vine randul izmenelor.

Denny: Doar daca au prohab.

Fratausheanca: Sper ca-i o gluma atunci cand zici ca ti se pare trist. Eu ceva mai comic n-am vazut de nu stiu cand. :)) P.S.: Te-astept prin Radauti la o bere. :D

Creierul spunea...

daca tot vand izmene si pijamale...lenjerie intima (ca sa ma exprim elevat) de ce nu scot la licitatie, nu mi se pare complet fara :))

YukiAme spunea...

eu vreau vreo doua castroane din alea de inox, iar alex vrea o pereche de ismene cu nasturi in spate pentru iesire popou :D