duminică, 31 ianuarie 2010

Smiley ft. Cheloo

Două persoane la care ţin foarte mult şi două la care nu ţin deloc mi-au trimis un link către o melodie născută din fructuoasa colaborare a lui Cheloo cu Smiley.

Oamenii erau indignaţi şi unii sperau c-o să mă indignez şi eu.

Nu m-am indignat.

Cântăcioşii ăia doi au făcut sute de mii de euro de pe urma fanilor şi nu văd un mare talent mustind în capetele lor încoronate de succes. Singurul mare talent de care dispun este acela de a face bani.

Fanii vor să creadă că există doctrine, principii şi verticalitate. Fanii sunt naivi.

De unde atâta dezamăgire din cauza faptului că parazitul Cheloo a cântăcit cu Smiley?

Dacă ar fi lălăit AC/DC sau Rammstein cu Rihanna, poate că m-aş fi uitat ca prostul, m-aş fi scărpinat în cap şi-aş fi zis: cum paştele mă-sii? Eu nu mă mai joc!

Dar (atenţie!) Cheloo şi Smiley??? Un nimeni supărat şi-a dat mâna cu un nimeni vesel pentru că i-a spus nevastă-sa. Emoţionant.

Nu zic că-i detest. Dimpotrivă. Smiley mi-e indiferent iar Paraziţii mi-s simpatici în supărarea lor de cartier care nu mă mişcă. Dar tocmai asta-i ideea.

Ştiţi când m-am simţit dezamăgit? Când a jucat Florin Piersic într-o telenovelă. Asta ca să-nţelegeţi care naiba-i ideea postului.

3 comentarii:

YukiAme spunea...

da' da link si la bopor, sa nu moara prost :P

YukiAme spunea...

aa, si iesi la o bere wikendul urmator? :)

puisorul cufurit spunea...

Yuki 1: http://www.youtube.com/watch?v=LN5WBXC5sTU E-te minunea. Sunt emotionat cand o ascult. Cum, Cheloo cu Smiley??? Ah, doamne, mi se restructureaza universul valorilor...

Yuki: Daca o sa fiu in Bucuresti, cu cea mai mare placere. :D