luni, 11 ianuarie 2010

Pupa-v-aş

Dacă mai găsiţi vreo mamă care lasă commenturi lu' fi-su care are blog, să-mi daţi de ştire. Până una-alta, mă declar posesorul unei mame unice şi geniale.

Acum, dacă tot sunt sigur că-mi citeşte blogul în mod constant, mi-am propus să nu-mi revizuiesc vocabularul şi s-o şantajez emoţional. Dacă o să vedeţi că mă plâng mai des, să nu mă credeţi. Mă va crede ea şi-mi va fi mai bine.

Pe sistemul: "Vaaaai, dar trebuia să aflu de pe blogul tău că eşti bolnav?... Hai să-ţi trimită mama nişte bani de medicamente..."

Ca să vă convingeţi că-s OK, sunaţi-mă mai des.

Ceauless.

7 comentarii:

Alexandra Ste spunea...

la mine e invers :)) eu ii dau commenturi mamei mele, care are blog :D

Anonim spunea...

esti ok
poate treci si pe la mine

http://kaosmoon.blogspot.com

alex spunea...

da' de un fotograf n-ai nevoie?

puisorul cufurit spunea...

Alexandra: Foarte tare. Ne completam. :))

Alex: Inca nu. Nu se petrec evenimente importante in viata mea. :)) Insa profit de pe urma maiestriei tale si tin la avatar niste fotografii facute de tine. :D

Anonim spunea...

MA santajezi, ai? Apropo,mai esti racit? vin si bani.CE SA-i faci? Suflet de mama.

puisorul cufurit spunea...

Mama: Multumesc, multumesc. Dar sa nu spui in comment cand vine subventia, ca pe urma sar prietenii pe mine si-ai muncit degeaba.

Adina spunea...

Esti prea simpatic!