vineri, 15 ianuarie 2010

Personaje preferate din copilărie

Am primit o leapşă de la Yuki despre personajele preferate din copilărie.

Cică să fac un top. Azi sunt sictirit, n-am umor, deci să nu vă aşteptaţi la cine ştie ce. Ordinea e aleatoare, cu excepţia primilor doi.

1. Old Shatterhand. Le dădea pe spinare la mojici.

2. Winnetou. Facea cam aceleaşi lucruri.

3. Căpitanul Nemo. Pentru că pe copertă avea o flaneluţă ca a mea.

4. Sandy Belle. Voiam să mă-nsor cu ea şi am rugat-o pe mama să n-o pună la spălat rufe când o s-o aduc acasă. Început de schizofrenie.

5. Nils Holgersson. Călărea gâscanul şi-a încercat odată să salveze un oraş de la blestem. Atâta potenţă nu mai văzusem.

6. Mascatul în frac. Locuiam la ţară, ieşeam la poartă şi aruncam cu trandafiri de plastic în babe.

7. Captain Planet. Îi rupea pe micuţi.

8. Grendizer. Era un roboţoi tare şmecher.

9. Zorro. Le făcea zeturi pe cur la insurgenţi, avea un ciuf rebel şi nu ştia nimeni cine e.

10. Hagi Halef Omar ben Hagi Abul Abbas ibn Hagi Dawud al Gosarah. Tot de la Karl May îl cunosc şi pe-ăsta. Cică era mic şi-al dracu'.

11. Robin Hood. Avea suflet bun, ochiul ager şi multă îndemânare.

12. Buggs Bunny. I-o trăgea lui Sam.

13. Toţi ăia a lu' Disney. Personaj colectiv.

14. Dacii. Personaj colectiv. Pentru că i-au păcălit pe romani, au tăiat o pădure, au pus trunchiurilor căciuli şi pe ăia i-au apucat frisoanele.

15. Toţi voievozii care s-au bătut cu turcii şi le-au dat la gioale.

16. Toţi mizerabilii din "Mizerabilii".

17. Aaaaa! Tom şi Jerry. Nu ţineam cu Jerry, dar voiam să-l văd bătut pe Tom.

18. Colţ Alb. Pentru că avea colţul alb şi era căţel deştept.

19. Cireşarii. Pentru că erau mici, dar rezolvau ei tot.

20. Şi alţii.

4 comentarii:

Anonim spunea...

iti amintesti ca ai fost "ZORO" la carnavalul scolii in clasa a-vi-a?mama.

puisorul cufurit spunea...

Da, aratam penibil. Ai fi putut sa nu ma lasi sa-mi trag pantalonii pana subrat.

Anonim spunea...

BA nu aratai nicidecum oribil.Aveai mantie neagra,ochelari, palarie,chiar si sabie.IN fotografii nu se vad pantaloni trasi pina subrat. Consider ca ai fost putin rautacios. mama.

Adina spunea...

Vai ce-mi plac discutiile mama-fiu !!!