duminică, 3 ianuarie 2010

Memoriile unui plimbăreţ

1. A fost primul revelion la care n-am băut. Pentru c-am băut cu o seară înainte şi aveam stomacul praf de la ţuică, bere şi vodcă.

2. Pârtia a fost proastă. Ne-am ascuţit schiurile prin pietre, ceea ce mă face să cred c-am predat la sfârşitul zilei nişte săbii ninja.

3. Servicii ca un cur. România.

4. Mulţi ţărani în trening şi adidaşi.

5. Multe grase înfulecânde.

6. Fetele au învăţat să nu mai cadă.

7. A fost drăguţ.

Voi ce-aţi făcut de Rev?

10 comentarii:

Creierul spunea...

asa ceva nu pot sa cred pana nu vad...cum adica n-ai baut? ai inceput anul treaz?

molecula spunea...

si n-ai avut paturica, of of, mai mai

Mirel Magop spunea...

Eu am petrecut revelionul printre straini, adaugand inca vreo cateva orase la colectia mea de stampile... Pot spune ca am fost mai plimbaret, am mers pe jos de la Onesti la Targu Ocna , Slanic Moldova, Darmanesti, Comanesti, Moinesti, Bacau... Am imagini de data asta pe care le voi posta pe blog... A fost ceva nou, frumos dintr-un anumit unghi, nerecomandabil minorilor, familistilor si neinitiatilor... Sunt bolnav?

puisorul cufurit spunea...

Creierul: Cam da. :)) Si n-am cum sa-ti mai demonstrez, pentru ca stomacul meu (re)functioneaza.

Molecula: Am avut. :D

Mirel Magop: Foarte dragut, ati facut ceea ce va place sa faceti. Abia astept sa vad fotografiile. :D

John spunea...

Nici eu nu am baut. Suntem in clubul select :))

puisorul cufurit spunea...

John: Ma simt deja mai bine. :))

fratausheanca spunea...

Bai Puisorule, esti naspa! Deci, asadar si prin urmare, vreau sa-ti spun ca eu am baut. Cu cipri, costan, iuliana, frate-miu si ai mei, si dupa aia am mers la alt chef si iar am baut, si serile urmatoare am baut, si in seara asta am baut iar, si maine seara o sa beau iar, si joi am examen, dar cui ii pasa???
Noi sa fim sanatosi si alcool sa se mai fabrice, prieteni cu care sa bei sa mai fie!
Sa avem un 2010 mai frumos, cel putin in imaginatia si in speranata noastra!

puisorul cufurit spunea...

Fratausheanca: Acolo-n deal la tine a fost aerul mai curat si te-ai dezvoltat mai armonios in interior, de aceea n-ai probleme cu stomacul. Eu, dupa seara de dineainte, nici nu puteam sa sufar mirosul de vodca sau whisky. Dar m-am simtit bine pt c-am fost cu niste oameni f faini.

Oricum, stii care a fost cel mai dezmatat revelion ever? Ala facut la mine acum cativa ani. Ah, dar nu erai in gasca pe-atunci... :P

Anonim spunea...

da,mai andrei...imi amintesc si eu revelionul petrecut la fratauti la tine acu cativa ani..cand lupul era cu nasul spart:))si adi era la bustul gol la -27 grade si zicea "give me some mother fucker juice":))))))sau ceva de genul:)ce vremuri..ce baute.mi-e dor de voi,de toti!! Anca

puisorul cufurit spunea...

Anca: A fost de pomina. Cel mai destrabalat Revelion ever. Ne-nchinam la altarul cu vodca, bagam rockaiala, mancam ca spartii, am facut si gratar, ne-am tavalit prin zapada... Ce mai, nebunieeeeeee...