joi, 7 ianuarie 2010

Eu nu mă mai joc!

Cred că mă maturizez. Sau ceva de genu'.

Când eram prin liceu, am fost prins grav de multe jocuri, printre care şi de "Return to Castle Wolfenstein".

În 2009 a apărut continuarea. Îmi fac curaj şi mi-l instalez. Grafica era drăguţă şi povestea destul de bine legată. Cel puţin la prima vedere.

După jumătate de oră, l-am şters. Deja mă plictisea grav.

Am reuşit să joc o oră nu ştiu ce NFS nou. După ora cu pricina era şters şi ăsta.

S-a stricat copilul din mine. Singurele jocuri care ar putea să mă mai prindă sunt RPG-urile.

Cred că e timpul să mă însor şi să fac copii. Par pregătit.

13 comentarii:

Anonim spunea...

Imi pare bine ca esti pregatit .AStept nepoti.Mama.

miclowan spunea...

aştept să-i văd şi eu

puisorul cufurit spunea...

Mama: Am spus ca par pregatit, nu ca sunt. Dupa 33. Mai am noua ani de huzureala.

Miclowan: Tu nu pacta cu dusmanii!!! :))

Mirel spunea...

Un tanar se duce la un intelept sa-i ceara un sfat...-inteleptule,ce sa fac, sa ma insor, sa nu ma insor? -Fiule, faci cum vrei, mai tarziu oricum iti va parea rau...!

Anonim spunea...

Bucura-te de huzureala pina termini facultatea, dupa aceea...Vho knows.

puisorul cufurit spunea...

Mirel: Acu, nu stiu care e raul mai putin rau. :))

YukiAme spunea...

yuhuuuuu!!!!
nu pt ce=-ai scris ;)

puisorul cufurit spunea...

Yuki: Huh? :))

alecs spunea...

stai linistit, ultimul wolfenstein e naspa, ca si ultimele nfs-uri. iti recomand ceva de genul "saboteur" sa mai umple timpul pana apare assassin's creed 2 pentru pc, undeva prin martie.

puisorul cufurit spunea...

Alecs: Nu cred c-as mai incerca ceva nou. Mai degraba as juca din nou Morroind sau Oblivion. :))

YukiAme spunea...

eh, asa :)

alecs spunea...

io citesc zelazny cu epica lucrare "amber" si ascult in continuu "epica". e fain :D

ioana spunea...

Hm..ai incercat Syberia?? Cred ca mai de fetita asa..dar te ajuta sa intelegi psihicul feminin..Glumesc,e fun..Si daca nu merge nici asta, iti sugerez sa-ti iei o pisica..E cam ca o femeie, numai ca tace atunci cand tipi la ea..:)