joi, 28 ianuarie 2010

Doamnelor şi domnilor

1. Am primit un fel de leapşă-premiu de la Yuki. O leapşă care m-a bucurat şi pentru care îi mulţumesc. Cei cărora le-aş pasa leapşa sunt şi cei de la care am primit-o. Prin urmare, va rămâne îngropată aici (ca şi celelalte).

2. Ieri am mers, din nou, la ski. Aceeaşi companie plăcută: Deni, Andreia şi Cristi. Am alunecat euforic mai mult de 22 de km.

Rezultate: amintiri deosebite, bună dispoziţie, aer curat, o pârtie dificilă pe care-am perceput-o ca atare, sentimentul că fac ceva ce-mi place cu adevărat şi febră musculară.

3. Cică încălzirea globală nu mai este valabilă. Căutaţi pe Google "Climategate". O să găsiţi chestii interesante. Ca să aveţi idee despre ce-i vorba, citiţi asta. Interesant. Mă pregătesc să le râd unora în faţă. Prieteni, sunteţi gata?...

Niciun comentariu: