vineri, 22 ianuarie 2010

Despre ei

Conform Evidenţei Populaţiei, Ecaterina Găman este cel mai vârstnic om din România. Are 106 ani.

Se duce bunică-meu, anul trecut, la spital la Buzău. Doctorul îl întreabă câţi ani are, la care el răspunde simplu: "Nouăşcinci." "Oooo, mulţi înainte! Săptămâna trecută a fost o femeie la spital şi avea 105 ani!" "Da, e soră-mea."

Ecaterina Găman este una dintre surorile mai în vârsta ale bunicului. Cea mai mare dintre surori a murit la 105 ani. Mai au o soră care are 99. Bunicul are, acum, 96.

Când am vorbit ieri cu el la telefon, tocmai intrase în casă: fusese pe-afară să taie nişte lemne.

La 89 de ani ne-a arătat, mie şi lui Bebe, cum să te sui în pom doar în mâini (îl dureau picioarele). Şi asta pentru că noi ne uitam lung, neştiind cum să abordăm bestia sub formă de copac.

El e. Omul care, la vârsta lui, face mişto imitând babele din corul bisericii.


Genă bună. Când fac glume pe seama faptului c-o să vă-ngrop pe toţi, nu mă credeţi.

Despre Ecaterina Găman au scris Click-ul şi Evenimentul Zilei. Iar aici este buletinul ei de naştere. Se vede clar că s-a numit Stanca, daaaa? Că mă mândresc cu ei.


I feel good.

3 comentarii:

Anonim spunea...

IMI este tare drag tataia.{Asa cum ii zicem noi} Este un om extraordinar.Ii doresc din toata inima multi ani cel putin cati are sora lui mai mare.Sa ne traiesti tataie! mama.

miclowan spunea...

cand am citit in presa despre ea chiar m am gandit la ai tai :d am fost mai aproape decat credeam

alexandra spunea...

wow, asta-i cea mai tare poveste !