vineri, 25 decembrie 2009

Reggae Christmas everybody!

Afară plouă.

Trecând de celebra expresie care face istorie de când preşedintele unei ţări din Uniunea Europeană, aflată în plină criză economică, s-a hotărât să-şi rupă din timpul său preţios şi să facă mişto de realizatorul unei emisiuni, eu vă spun, decretând:

Afară plouă.

Este Crăciunul şi din cer cad picuri mici de ploaie. S-a amânat deschiderea celei de-a enşpea pârtii din judeţ, cea de la Gura Humorului, pentru că-i prea cald ca să mişti ceva. Prea cald în Bucovina.

Aseară, oraşul era forfotă. Umblau copchiii de colo-colo, se zbuciumau, am auzit colinde drăguţe dar şi voci de măgari, tot felul de ţigani dar şi de inocenţi, zdringhi-zdringhi.

Dar era drăguţ.

Moş Crăciunii umblau prin urbe cu un sac în spinare şi abordau adolescentele colindăriţe, punându-le să colinde, aşa cum le-aş fi pus şi eu. Am râs copios de o astfel de scenă. Cred că-n Moş Crăciun zburdau hormonii ca-n cerbul politicos, animal sexual.

Nu ştiţi bancul?

Asta în timp ce Sifaru se bucura de soarele arzător din Miami, după ce a ascultat în Bahamas o minunată colindă de Crăciun: "We wish you a reggae Christmas!". Ce om...

Nu, n-am nimic important să vă spun. Mă bucur că-s acasă.

Niciun comentariu: