duminică, 13 decembrie 2009

Post cretin

Blogul ăsta s-a cam stins. M-am cam stins şi eu. Reuşesc din ce în ce mai puţin să iau lucrurile în serios. Mă uit uneori în jur şi nu înţeleg nimic. Şi mai grav este faptul că nu mă mai revoltă nimic de mare anvergură, ci, eventual, mă revoltă individualităţi pe care le-am şi trimis la dracu.

Mă întrebam despre ce-aş putea să mai scriu.

Sau poate am doar o pasă proastă, o criză de identitate adolescentină cauzată de vremea capricioasă.

Cu flori la geam şi cu salon, în care, pe la ceasul şase, auzi cântând un gramofon.

Oricum, cred că există foarte puţine lucruri pe lume care merită să fie luate în serios până la capăt.

6 comentarii:

YukiAme spunea...

cum adica te-ai stins maestre?
cand o tai din buc?

Mihai B. spunea...

Keep walking ;)
salutari de la iasi!

alexandra spunea...

Se termina adolescenta ? :(

adizzy spunea...

eh lipsa de inspiratie, melancolie..asa e iarna :) take care

alecs spunea...

nimic fain pe net :)

puisorul cufurit spunea...

Yki: Eh, pana m-am gandit eu sa raspund la commenturi, mi-a trecut. Nu m-am stins. :)) Plec marti. ;;)

Mihai B: Danke, mein herr! Sa ne-auzim cu bine!

Alexandra: Din pacate, nu...

Adizzy: Thanks! Sper sa-mi treaca raceala...

Alecs: I know...