marți, 1 decembrie 2009

Nervi decembrişti

Încă e 1 Decembrie, e ziua noastră, a tuturor, să fim mulţi, să fie pace, dar eu mă enervez.

Mă enervez când îi văd pe unii dobitoci cum înjură România, "fuck you Romania", "sa-mi bag p*la-n ţara asta", "mă piş pe ea de ţară" şi altele.

Bai cretinilor, dacă tot nu vă place ţara asta, n-aţi vrea voi să emigraţi? Să vă duceţi în p*zda mamii voastre şi, cu ea cu tot, undeva spre Occident?... Pentru că eu m-am săturat de voi. Şi când stau eu aşa şi mă gândesc la cei care înjură ţara şi pe care, în parte, îi cunosc, realizez că toţi sunt nişte lichele, genul ăla de oameni fără cuvânt, care aruncă gunoaie pe stradă, care nu respectă nimic şi pe care cel mai bine îi aranjează o bijuterie în formă de flegmă.

Boilor.

P.S.: Începe să-mi pară rău că n-am acte. Îl urăsc din ce în ce mai tare pe Popeye Marinarul.

Un comentariu:

denny spunea...

Si pe mine ma enerveaza oamenii de genul asta, dar cel mai mult ma enerveaza "desteptii" aia care planuiesc sa plece din "tara asta de cacat" pentru o perioada, sa culeaga capsuni, sa spele W.C.-uri sau sa frece covoarele altora si apoi sa se intoarca cu bani in tara... WTF, fratilor? Si pe urma tot ei se plang ca romanii nu sunt respectati in afara, nici nu ma mira din moment ce sunt dispusi sa se umileasca in halul asta pentru bani... Eu n-as spune "Fuck you Romania", ci mai degraba "Fuck the motherfuckers who live in Romania!!"