marți, 22 decembrie 2009

Milă?

Orice aspect are, pe lumea asta, o mulţime de faţete. Inclusiv o parte bună şi o parte rea, nu doar în sine, dar şi prin consecinţele sale.

Mila şi empatia pot avea consecinţe negative.

Cerşitul este o activitate aparent incocentă în spatele căreia se ascund atrocităţi inimaginabile, sclavie şi cruzime.

Fără existenţa unor cretini cu aspiraţii cereşti şi cu pretenţii de empatici, mulţi copii de pe lumea asta ar scăpa neschilodiţi, nearşi pe faţă, neschingiuiţi şi nebătuţi până la malformaţie, deoarece n-ar mai reprezenta o sursă de bani.

La asta v-aţi gândit, băi miloşilor-în-prag-de-sărbători???

3 comentarii:

molecula spunea...

hehe in lungile mele calatorii zilnice cu metroul dintre nicolae grigorescu si politehnica mereu intalnesc aceeasi fata cu acelasi copilasi in brate care face cel putin 5 lei pe statie. adica doar o data am vazut 5 lei eu, in rest numa cate 8-9, macar de ar ramane banii aia la ea...si acum asa plina de mila imi amintesc cum vroia unu pe langa herastrau sa-i dau pretioasa mea sticla de cola cumparata din ultima suta de mii...si a alergat dupa mine copilasul,a cazut pe jos...daca era sticla pe jumate a lui era dar nici macar nu o desfacusem...ah si ce frumos e filmul filantropica, chiar asa :)

iulia spunea...

Nu, la asta nu s-au gandit.
Noi suntem aia rai, aia fara suflet, care nu dau la cersetori, ei is aia buni care cred ca 1 leu le va asigura intrarea in raiul dumnezeilor lor.

Daca le dai mancare o arunca pe jos, si te mai si scuipa, ca bonus.
Am postat un citat din articolul tau la mine pe blog, am pus link catre tine.

puisorul cufurit spunea...

Molecula: Io nu le dau nimic. Oricum, unii dintre ei castiga cu mult peste salariul mediu. Uneori mi-e sila de ei, alteori de cei din spatele lor. Dar intotdeauna mi-e sila. Rare sunt cazurile veritabile, iar cine are cu adevarat nevoie sa cerseasca nu are loc pe piata, deoarece mafiotii aia experti in milogeala sunt foarte eficienti in a nenoroci concurenta.

Iulia: Unii dau un leu, altii dau 10. Ar trebui facuta o campanie bine gandita impotriva ideii de-a da bani cersetorilor.