sâmbătă, 5 decembrie 2009

K1 Final

Astăzi a fost finala K1 de la Yokohama, un eveniment pe care îl aştept în fiecare an. Pentru că-mi place smardeala cu stil. Pentru că-mi place să privesc sportivi de nivel mondial. Pentru că văd forţe ale naturii, oameni care ştiu ce înseamnă antrenamentul, care au tărie de caracter şi-o voinţă de fier.

Sună "clişeic", dar ăsta-i adevărul.

Iar ei sunt ceea ce sunt pentru bani cu mult mai puţini decât căştigă un ciupacabra naţional din fotbalul românesc.

A fost o finală de excepţie. Din şapte dispute de pe tabloul principal, şase s-au terminat prin KO în prima rundă. De vis.

Au pierdut cei care mă enervează: Bonjaski şi Overeem.

Din păcate, Badr Hari a pierdut în finală.

Aici am jubilat. Ceva mai drăguţ nici că se putea:

2 comentarii:

Vorph spunea...

De mentionat si faptul ca in aceasta gala meciul rezerva cu numarul 2 a fost intre Daniel Ghita si rusul Serghei Kharitonov, Kharitonov care acum 2 ani se juca cu capul lui Ubereem prin ring...romanul a facut un meci tactic excelent si a castigat prin LK in R3.

puisorul cufurit spunea...

Vorph: Ghita a luptat aproape impecabil. Mi-a placut meciul. In felul acesta, poate-l vedem pe tabloul principal, in caz ca-n final 16 nu mai intalneste un colos ca Schilt. :))