vineri, 11 decembrie 2009

Media Night 2009

Singura parte cu adevărat tare a fost Şuie. Show. Ritm. Muzică.

Cel mai execrabil bal al bobocilor la care am fost vreodată. O să mă certe mama c-am dat banii degeaba, dar tot trebuie să scriu.

Da, mama îmi citeşte blogul. O aştept să lase si commenturi. Curaj, mama!

Booon. Pe lângă faptul că pereţii arătau ca un cur, nevăruiţi, nici măcar daţi cu glet (sau poate că n-am înţeles eu conceptul), totul era aproximativ hidos.

Baia era mizerabila.

Este vorbe despre The Ark.

Hârtie igienică nu găseai nici mort. Hârtiile stăteau stivă până la cer. Clanţă nu exista.

Prea multă lumină, prea puţină muzică, prea multă vorbăraie, prea puţină atmosferă, concurenţi mult prea plaţi, MC mult prea prost.

Okay.

Să dai un leu la garderobă ca să-ţi agaţe hainele pe-o scândură (blana oltenească). Şi să nu ţi le mai găsească la final.

Şi să am subiect pentru...

Niciun comentariu: