joi, 19 noiembrie 2009

Zi-le, Remus!

Daca m-aş duce la vot, aş vota cu Remus Cernea. Este de departe cel mai lăbar dintre toţi, stă cu părinţii, a urmat cursurile Facultăţii de Filosofie, dar nu şi-a luat licenţa pentru că (spune el) a făcut facultatea de plăcere şi, nu în ultimul rând, e metallist. Şi verde.

Mie-mi plac rockerii, aşadar ar fi avut votul meu.

Dacă aveam buletin. Dar n-am. Şi nici carte de alegător, pentru că m-am şters cu ea la cur.

Şi nici paşaport nu mai am.

Nu mai am nimic. Sunt un zero barat.

Ce bine ma simt!

P.S.: A nu avea acte în regulă şi a nu dori să-ţi faci este una dintre caracteristicile PAFA (persoanelor adulte fără adăpost).

P.S.2: Am adăpost.

P.S.3: Mă piş pe clasa politică. Am trecut ieri pe lângă un monument închinat eroilor Revoluţiei. Numele vărului meu, fost soldat în termen şi împuşcat in cap la Revoluţie, este gravat acolo. Consider că am dreptul să nu votez, trăind în democraţie şi, de asemenea, cred că l-aş face de râs pe vărul meu dacă aş merge şi l-aş vota pe vreunul dintre troglodiţii şi hoţii ăia ordinari, infecţi şi purulenţi. Mi-ar plăcea să cred că n-a murit degeaba, dar am dubii serioase în privinţa acestui aspect.

P.S.4: Deşi, parcă m-am cam săturat de chiorul ăla beţivan şi hăhăitor.

P.S.5: Dar n-am acte.

Un comentariu:

fratausheanca spunea...

Remus Cernea e ultimul pe care l-as vota daca ar fi sa votez, dar bineinteles ca n-o s-o fac, sau daca ma duc ,fac la fel ca la locale,adica imi fac poza cu buletinul de vot pe care am scris "dedicatii". O fi el metalist,pletos, verde, rosu, negru sau cum o mai fi; am citit ce era de citit despre el pe wikipedia si altele si nu mi se pare ca ar avea aliura de presedinte; plus ca mi se pare prea cu "ochelari de calut"(aici is subiectiva si stiu de ce,prea mult de explicat); si , pe langa toate astea, l-ar "manca" ceilalti, ca nu ar putea sa-i inlature pe toti ceilalti si ar fi nevoit sa se supuna cumva sistemului. Cum cred ca ai mai zis si tu intr-un post vechi , vechi, sau am vb noi de asta, toti, dar toti ar fi orbiti de putere si ar "uita" de unde si cu ce promisiuni au plecat.

But, no Base, no Geoana, no Antonescu, iar Oprescu o sa se supuna si el sistemului intr-un final, deci tot nu.
Eu ma mut in Congo!
Fa-ti si tu buletinul si hai in vecinatate :)), prin Guineea cred ca ti-ar sta bine:D!