vineri, 13 noiembrie 2009

Pentru un loc in iad

"Biserica Ortodoxă din Grecia le-a cerut creştinilor europeni să ia atitudine împotriva iniţiativei autorităţilor italiene de a interzice prezenţa simbolurilor creştine în şcolile din Peninsulă", ne spune Evenimentul Zilei.

Motiv pentru mine sa ma zbarlesc din nou. Sunt satul pana peste cap de toata basinaria asta religioasa, de tot rahatul asta care pute ingrozitor si care e strans legat de religie si popi.

Eu nu vreau simboluri religioase in scoli!

Nu ma impresioneaza toata fanfaronada asta de discurs cu privire la religie si la binele pe care il face constiintei noastre. Majoritatea razboaielor din prezent au pretext religios. Mi se pare odios.

Rolul religiei este, fara indoiala, unul foarte important si nu am nimic cu oamenii credinciosi intr-un mod autentic si inteligent. Dar lasati-o dracului cu icono-mania asta, cu spoiala asta de prost gust, cu tampeniile astea de suprafata si puneti mana si faceti lucruri concrete pentru binele vostru si al omenirii! Religiosii dracului!

Ca-i simplu sa dai din gura si sa agati icoane pe pereti ca sa intoxici mintile unor copii care habar n-au pe ce lume traiesc, dar e mai greu sa pui osul la treaba.

Baga-v-as in mama voastra cea adormita si limpede ca cristalul.

4 comentarii:

100 Ro spunea...

Buna,vreau sa adun 100 de bloggeri pentru a crea impreuna cel mai mare blog in limba romana,ce zici te bagi si tu?

puisorul cufurit spunea...

100 Ro: Nu.

Molie pe creier spunea...

Nici eu nu-s pro simbolurilor religioase in scoli.Mi se pare o indoctrinare a copiilor.Biserica e mai mult o afacere in ziua de azi.Facem un schimb de link-uri?

adizzy spunea...

da de ce sa puna simboluri religioase..poate eu sunt ateu si imi educ copii la fel, de ce tre sa fiu ca celalti si in state unde religia x(ortodoxa) nu e obligatorie sa trebuiasca sa admir+studiez religia aia...atunci vreau si statuia lui Buddha si mai vreo 3 statui a zelilor indieni si statuia lui Allah si ca deh sunt de toate in tarile europene..si niste cursuri oblogatorii de-a matorilor lui Iehova..sunt si aia o religie aprobata...si crucea Papala desenata la intrare in clasa..