duminică, 22 noiembrie 2009

Leapsa

De fiecare data cand se voteaza, eu am alte preocupari. Astfel, in loc sa scriu despre nefericitii care stau trei ore la coada ca sa-i voteze pe niste mincinosi si "ca sa nu voteze altcineva in locul lor", eu ma achit de-o leapsa primita din marinimia lui Yuki si-a lui Alex, dragut din partea lor. Ca tot veni vorba, conditionalul sta pe perete. Poate o sa-mi stea si-n cap. :))

1. Ce speli prima data la dus?
Curul.

2.Care este culoarea ta de helanca preferata?
Nu stiu cum arata o helanca, dar probabil c-ar fi verde inchis.

3. Iti place cafeaua?
Da, dar n-am.

4. Cum te simti acum?
Strain de mine insumi, decorporalizat si atotcuprinzator in sferele inalte.

5. Care este ultima litera din numele persoanei de care esti indragostit?
"W"

6. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Da.

7. Ai putea mânca o luna întreaga felul tau de mâncare preferat fara sa te saturi de el?
Am facut asta adeseori.

8. De ce ai pofta acum?
De ski.

9. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varza”?
La o varza.

10. Ai numarat vreodata pâna la 1000?
Nu.

11. Musti sau lingi înghetata?
O sarut cu patima.

12. Folosesti emoticoane?
Cand gandesc.

13. Câte dormitoare are casa ta?
Niciunul functional.

14. Ai cunoscut vreodata o celebritate?
Da.

15. Îti place brânza?
Nu. De aceea ma spal.

16. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?
Danseaza nevasta.

17. Câte tari ai vizitat?
Doo.

18. Sunt parintii tai stricti?
La intrebarea asta se raspunde pana la 18 ani.

19. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?
Cum sa sar cu planorul? De unde, dintr-un AC 130 Hercules?

20. Ai lua masa cu George W. Bush?
Da.

21. E ceva stralucitor în camera ta?
Only my brain.

22. Închiriezi filme?
Nu, eu le torn. Si Chuck Norris ma toarna pe mine.

23. Unde vei merge sâmbata seara?
La gagici.

24. Oua albe sau maro?
Negre.

25. Îti place muzica?
Cand?

26. Ai mers cu trenul?
N-ai tu treaba.

27. Ce zi a saptamânii e?
Nopti si zile/ Ma gandesc la tine.

28. Ce ai mâncat la prânz?
Caviar.

29. Ce face mâine prietenul tau cel mai bun?
Nu exista cel mai bun prieten. Axista prieteni adevarati, tovarasi si cunoscuti.

30. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
Aha.

Urmatoarele 30 le las pe maine. Ca si-asa n-am despre ce sa scriu pe blog. Pupici.

Si mergeti la vot, sa nu voteze altcineva in locul vostru, fiti responsabili, din trei rele, alegeti-l pe cel mai putin rau.

3 comentarii:

Rozalia spunea...

:)) tu si Chuck Norris, ce combinatie! Am la ce contempla diseara cand n-o sa pot dormi :))

iulia spunea...

Am ras cu lacrimi!

alexandra spunea...

Ce intrebari de cacat sunt astea ! Cine sta noptile sa compuna lepse :)