marți, 24 noiembrie 2009

Exorcism of Monitor White

Va scriu de la un alt monitor, unul vechi, bombat ca un fund de femeie. Pentru ca-n cel vechi au intrat dracii. A inceput sa se agite bizar mai ales de cand intentionez sa fac, alaturi de Mananca si de Leucoplast (eu fiind Iepurele) o ancheta despre popii care fac exorcizari.

Ne intrebam de unde luam un posedat. Acum avem.

Astazi, somalezul de pe schele s-a catarat pe geamul meu si-ntr-o scurta pauza a batut ritmul, cu nivelul, dupa muzica mea balcanica, sarbeasca, pe care i-am dedicat-o. Apoi i-am pus "Por una cabeza" si Grigore Lese, ca sa vada cat e de fain la noi.

Pare cel mai inteligent dintre toti cataratorii pe schele. Ori nu stiu eu cum arata prostia somaleza, ori a venit si el in Romania asa cum se duc profesorii nostri in Occident sa stearga babe la cur sau sa dea cu bidineaua.

Niciun comentariu: