vineri, 20 noiembrie 2009

Despre meltenism in stare pura

Astazi am avut preocupari academice si-am mers frumusel, impreuna cu tovarasu', la niste conferinte unde anumiti baieti destepti, oameni de stiinta de talie internationala, au venit si ne-au vorbit frumos.

Trecand peste faptul ca ne-am ratacit prin Intercontinental si ne-am pisat cu spor, avand parte de-un fundal sonor simfonic, am evaluat cu un ochi pro fund si critic meltenismul romanesc.

Pur si purulent.

O vaca infecta era moderatoare. Avea rang de profesor universitar. Adica nu facea nimic altceva decat sa stea la o masa cu tone de sticle cu apa în faţa ei bovină si sa vorbeasca sâsâit şi sâcâitor ori de cate ori cei cu un coeficient de inteligenta de doua ori mai mare decat al ei se apucau sa tacă. Si cand am auzit-o spunand c-ar fi bine sa ne grabim cu intrebarile pentru ca intram in pauza de cafea, mi-a venit grav. Să ceva.

Okay. Cu moderatoarea am terminat.

Dar au fost si alte manifestari. De-ale altor proaste. Vorbeşte omul şi ei, infectei, îi sună telefonul. Tare. Si mai şi răspunde la el si urla c-o să coboare in 15 min "ca se termina".

Degeaba s-au uitat terifiati toti cei din sala, degeaba s-a auzit un murmur general de nemultumire. Nesimtirea era suverana. Imi venea s-o omor. Nu i-a tresarit niciun muschi pe fata si a continuat sa asculte cu aceeasi atitudine de autosuficienţă suverană de vacă infectată cu rahat in creier.

Alta vita trepanata si-a facut aparitia si, pe langa faptul ca-si rodea unghiile ca o taranca din Pizda Ma-sii din Deal, s-a mai si descaltat, tinandu-si un picior pe spatarul scaunului persoanei din fata, miscand suav din degeţele.

Le doresc sa mai vina la conferinte doar pe patul de moarte.

De mult timp nu m-a mai luat de jos în halul ăsta. Cred ca, daca stateam acasa, eram mai "in castig".

2 comentarii:

Raka spunea...

da' nu era conferinta de-asta mai simandicoasa, cu intrare pe baza de invitatie si proiect? Ca daca si la asa ceva intra specimenele astea de comportament deviant si inteligenta indoielnica, e trista situatia...

john spunea...

Ha ha ha ha. (si erau doar femei)