duminică, 1 noiembrie 2009

Despre cadranul 3

Acesta este un post despre Fereastra lui Johari si, mai ales, despre cadranul 3: eu nu stiu/ceilalti stiu. Fata oarba a existentei mele. S-o exemplificam.

Cand am spus printr-a 4-a c-as da o casa ca sa vad un cur de femeie, s-a aflat. Pentru c-o strigasem dintr-un pom unui ascultator din alt pom. Eu uitasem, lumea nu.

Cand m-am cuplat eu la un moment dat cu ceea ce, in limbaj popular, se numeste femeie, s-a aflat dinainte sa stiu eu.

Se stia in toata cancelaria, intr-o zi scandaloasa cu soare, c-am zis eu despre secretara scolii ca "are bulane misto", ceea ce, dupa toate probabilitatile, a fost cat se poate de fals. Era o femeie pe la vreo 45 de ani, urata cu draci. Si-o chema Olga Capra. Nu, nu era un indemn.

Alta data, ma scarpinam cu niste degete pe un alt deget, simplu si nevinovat. Mi s-a spus "sa-ti fie rusine!" si-apoi stirea zilei era aceea ca Andrei (de la care lumea avea asteptari de top) (???) a facut gesturi obscene. Doamna fosta directoare, sa ma pupati in cur!

S-a aflat c-am tradat inainte sa tradez. Si daca tot s-a aflat c-am tradat, n-am mai socotit necesar sa tradez. N-as mai fi venit cu nimic nou.

Acu s-a auzit ca ma-nsor. Inainte sa stiu eu. Si mi se pare bizar, caci cel putin in momentul de fata (si ignorand unele intermitente bizare cu aroma de blitzkrieg) nu am cu cine. Poate imi pregatesc ei, prietenii, ceva. Animalele, ii cred in stare de orice...

8 comentarii:

alecs spunea...

nush ce sa zic... casa de piatra?

adizzy spunea...

hei eu teoretic sunt casatorita si am doi copii..de care eu nu stiu si nici casatorita nu ma stiu, da lumea vorbeste mult si prost...

Rozalia spunea...

ai adus atat de mult cu petcu, mai ales la ultima fraza, incat am ras mult si bine :)

puisorul cufurit spunea...

Alecs: Nuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Adizzy: Deci stii cum e. :))

von Rozenhaben: Si-ai continuat sa razi pana la adanci batraneti. :))

salajan spunea...

am auzit ca e din radauti de acolo de la tine ....da te inteleg de ce nu vrei sa recunosti :nu toate sunt ca astea din "salajean"!

puisorul cufurit spunea...

Salajan: Nu, nici pe departe. Multumesc lui D-zeu. :))

YukiAme spunea...

si cand aflam ceva si despre ce stii tu si altii nu stiu? :D

puisorul cufurit spunea...

Yuki: Cand ma-mbat. :))