vineri, 27 noiembrie 2009

Da de ce?...

Cand eram mic, baiat fiind, imi placea sa ma joc in chiuveta cu ratustele.

Aveam niste ratuste din plastic, galbene si sexy, pe care le lasam sa pluteasca in deriva, observandu-le atent. Sau pe care le impingeam, plin de zel creator, catre ciocniri violente si tragice scufundari.

Mama nu ma lasa. Zicea ca racesc.

Cam pe la inceputul filmuletului de mai jos, mama s-a hotarat sa ma lase.

Eu eram totusi baiat destept. Si m-am gandit ca este ciudat ca mama, care de obicei nu ma lasa sa ma joc in chiuveta, ma trimite la baie. De ce oare?

Asa c-am ramas.

Si-am vazut asta.



Imi omorisera idolul. Omul bun din filmul cu oameni rai.

Criza de plans, spasme, trantit din picioare, da de ce, da de ce, da de ce.

Ce vremuri...

5 comentarii:

Anonim spunea...

In cada te jucai, nu in chiuveta.

mama-ta

moldovan, student la FSS spunea...

a fost un episod tragic
ala de dupa el nu se ridica la nicelul lui, chiar daca a tamponat-o pe Silvia Conti

puisorul cufurit spunea...

Mama: Ah, iarta-ma, am uitat. Sper ca nu voi fi pedepsit cu mancare rece. :P

Moldovan: Nu prea tin eu bine minte. Silvia Conti era urata. Tin minte ca era una, Sara, care-mi placea. Si facea parte din tabara celor buni.

corrado catani spunea...

a fost o zi neagra pentru noi toti

moldovan, student la FSS spunea...

silvia conti era buna, nu-ti mai amintesti tu